فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ - ویتنام

گیتی پسند در مرحله یک چهارم نهایی

بازی‌های مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با درخشش بازیکنان ایرانی به اتمام رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز سوم و پایانی مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت 11:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت ایران) آغاز شد. در دیدار نخست که در چارچوب گروه D برگزار شد، چونبوری تایلند با 5 گل، المالیک ازبکستان را در هم کوبید و با 6 امتیاز و به عنوان سرگروه، به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها صعود کرد. بانک بیروت هم با 3 امتیاز در این گروه دوم شد تا در یک‌‌چهارم نهایی به مصاف گیتی‌پسند ایران برود.

*در گروه B مسابقات که تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شده است، تیم‌های حذف شده واموس اندونزی و دی‌سی‌ اینوست تاجیکستان از ساعت 14 به وقت ایران به مصاف هم رفتند که واموس با درخشش علی عابدین بازیکن ایرانی خود، با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید. عابدین در این دیدار، دو گل برای شاگردان رضا فلاح‌زاده در تیم واموس به ثمر رساند. امین نصرالله‌زاده هم در ترکیب اصلی تیم دی‌سی‌اینوست به هدایت حسین افضلی حضور داشت.

*در دیگر بازی این گروه که از ساعت 16:30 به وقت ایران و برای تعیین صدرنشین برگزار شد، تیم نفت الوسط عراق موفق شد مقابل الریان قطر با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد و با 9 امتیاز، صدرنشین گروه شود. فرهاد توکلی یک و قدرت بهادری، دو گل برای نفت به ثمر رساندند. محمد طاهری هم یک گل وارد دروازه تیم عراقی کردند و باید در دور بعد به مصاف یاران حسین طیبی در تای‌سون‌نام بروند. الریان با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا روز پنجشنبه 5 مرداد و با شرکت نمایندگان ایران، ویتنام، امارات، عراق، امارات،‌ ژاپن، تایلند و لبنان برگزار خواهد شد. برنامه مسابقات این مرحله به شرح زیر است:

*چونبوری تایلند - شرایکر اوزاکای ژاپن (ساعت 9:30 - به وقت ایران)
*گیتی‌‌پسند ایران - بانک بیروت لبنان (ساعت 12 - به وقت ایران)
*تای‌سون‌نام ویتنام - نفت الوسط عراق (ساعت 14:30 - به وقت ایران)
*الظفره امارات - الریان قطر (ساعت 17 - به وقت ایران)

 

دیدگاه تان را بنویسید