بیانیه باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران: با کمک‌های همدلانه ما را در پرداخت بدهی‌ بازیکنان خارجی یاری کنید

باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از هواداران خواسته است با کمک‌های همدلانه، باشگاه را در پرداخت بدهی‌های خارجی ناشی از احکام صادره بین‌المللی یاری برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

بسمه تعالی

خوشبختانه علیرغم تمام کاستی‌ها و حواشی‌های  ایجاد شده که غالباَ خارج از باشگاه ایجاد و هدایت می‌شوند، در دو سال اخیر تمام همت و تلاش مسئولین باشگاه در راستای فراهم نمودن موفقیت تیم و شادی دل آحاد جامعه مخصوصاً جوانان و هواداران عزیز معطوف بوده است که این مهم به حول و قوه الهی و با حمایت جمعی و البته تلاش شبانه روزی منتهی به کسب قهرمانی قاطعانه در لیگ برتر و سوپر جام گردید و تداوم این روند مثبت منجر به حضور تنها نماینده فوتبال باشگاه‌های ایران در جام باشگاه های آسیا و در جمع هشت تیم برتر قاره بوده است.

بدیهی است همه این توفیقات پس از لطف الهی مرهون همدلی، حمایت‌های مسئولین، کمک‌های هواداران و تلاش کلیه ارکان اجرایی تیم از جمله کادر فنی بازیکنان و ...  بوده است. اخیراً به دلیل پرونده‌های مربوط به سال‌های گذشته، آرای محکومیت سنگینی علیه باشگاه از جانب محاکم بین‌المللی صادر و به باشگاه ابلاغ شده است. صرف نظر از این موضوع که اکثر پرونده‌ها و آراء  من جمله پرونده «مانوئل ژوزه» و دستیاران وی مربوط به سنوات گذشته می‌باشد، لیکن به دلیل اخطارهای فیفا و ناظران AFC  در لزوم تسویه بدهی‌ها در زمان قانونی مقرر، این امر اقتضا می‌نماید در این شرایط حساس و جهت جلوگیری از اعمال محرومیت برای باشگاه، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی با عرق و تعصب ملی و به جهت کسب نتیجه ایده‌آل در مسابقه با نماینده کشور عربستان در کنار تیم و به حمایت مالی از باشگاه اقدام نمایند. مدیریت باشگاه تمام توان و سعی خود را جهت حل مشکلات به کار گرفته است، لیکن با لحاظ حجم بدهی های مالی، این امر بدون کمک و حمایت‌های جمعی میسر نمی‌باشد.

اکنون در جهت اعتلای نام ایران عزیز و باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس نه تنها ضرورت دارد از تفرقه و حاشیه‌سازی پرهیز گردد بلکه با وجود محدودیت زمانی جهت تسویه بدهی آرای محکومیت صادره در خصوص آقای مانوئل ژوزه و دستیارانش و در راستای پیشگیری از هرگونه اعمال محرومیت و البته تداوم مسیر موفقیت‌های تیم، کمک های همدلانه مسئولین و هواداران را مطالبه می کنیم. امید است با پرداخت بدهی های گذشته، چراغ راه آینده را سبز نگه داریم.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس فصل گذشته هم برای برطرف شدن برخی مشکلات مالی اش از همین حربه استفاده کرد که البته هنوز بابت چگونگی استفاده از این پول ها شائبه هایی وجود دارد و جالب است که در آستانه فصل جدید هم این رویه همچنان در دستور کار مسئولان این تیم قرار گرفته است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید