تیموریان و کاوه رضایی خواستار ابطال مجوز حرفه ای استقلال شد!

آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی در اقدامی پیشبینی نشده بابت وصول مطالبات خود از استقلال به AFC متوسل شده و خواهان ابطال مجوز حرفه‌ای استقلال شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  دو بازیکن پیشین باشگاه استقلال برای وصول مطالبات خود از این باشگاه شکایت به کنفدراسیون آسیا برده‌اند. مطالبات تیموریان مربوط به سالهای گذشته است و این بازیکن همه مراحل شکایت خود از مراجع مربوطه در فدراسیون فوتبال ایران را طی کرده و احکام قطعی بابت دریافت مطالباتش دارد. اما کاوه رضایی بدون این که شکایت خود را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طرح کرده باشد و احکام مربوطه را گرفته باشد، یکراست به سراغ کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت.

اما عجیب تر از متوسل شدن این دو بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا، درخواست عجیب آنها از AFC است که خواهان ممانعت از حضور این تیم در رقابت های بین قاره‌ای و حتی لیگ برتر ایران و در نهایت ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال شده‌اند.

درگیری‌های مدیر برنامه‌های کاوه رضایی از ابتدای فصل با باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی کاملا عیان بود و مدیران استقلال با این مدیر برنامه چالش‌های بزرگی داشتند تا جایی که جدایی و به خصوص نحوه عجیب جدایی رضایی را هم از چشم این مدیر برنامه دیدند.

مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد سید مجید حسینی که با همین مدیر برنامه کار می‌کرد سخت ترین چالش ممکن را داشتند تا جایی که تمدید قرارداد این بازیکن ساعت‌ها به طول انجامید و این موضوع نیز حاصل چالش‌های بزرگی بود که بین این باشگاه و مدیربرنامه مزبور وجود داشت.

این مدیر برنامه که مشاور آندرانیک تیموریان هم هست، در اقدام عجیب این دو بازیکن در شکایت به AFC و درخواست عجیب بابت ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و جلوگیری از حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران نقشی کلیدی و محوری داشته است.

البته پر واضح است که پای درخواست این دو بازیکن به AFC امضای خودشان قرار دارد و مسئولیت این درخواست عجیب با خود آنهاست. اما گمانی که می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد این است که مشاوره‌های این مدیربرنامه در تصمیمات عجیب این دو بازیکن بی تاثیر نبوده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید