تورنمنت بین المللی تیر و کمان معلولین – جمهوری چک

زهرا نعمتی به مدال طلای ریکرو یک نفره دست یافت

زهرا نعمتی، بانوی کماندار تیم ملی به نشان طلای تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان جمهوری چک دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زهرا نعمتی، کماندار تیم ملی ایران به مدال طلای مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان معلولین در جمهوری چک رسید. نعمتی در چارچوب فینال مسابقات انفرادی برای تصاحب نشان طلا به مصاف نماینده روسیه رفت و موفق شد با نتیجه 6 بر 4 حریف روس را مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی دست یابد.

سمیه رحیمی، دیگر نماینده ایران در رقابت‌های انفرادی ریکرو بانوان نیز در دیدار رده بندی موفق شد با غلبه بر نماینده اوکراین و با نتیجه 6 بر 4 به نشان برنز دست یابد. بر این اساس دو سکوی اول و سوم ریکرو بانوان به کمانداران کشورمان تعلق گرفت.

پوریا جلالی پور، آخرین کماندار تیم ملی ایران است که تا ساعتی دیگر برای کسب نشان طلا در بخش ریکرو انفرادی آقایان به مصاف حریف روس می‌رود.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

مسابقات بین المللی تیر و کمان معلولین در جمهوری چک از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز شده و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید