دروازه بان پرسپولیس: مقابل وزارتخانه نفت می‌خوابم تا جوابم را بدهند!

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد با وجود قهرمانی در سوپرجام، بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی ناراحت هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا بیرانوند که طلب زیادی هم از باشگاه نفت تهران دارد، بار دیگر به این موضوع اعتراض کرد و خواهان روشن شدن طلب خود از باشگاه بحران زده نفت شد.

او در گفتگویی درباره تجمع برابر وزارت نفت اعلام کرد: قرار بود امروز این کار را انجام دهیم اما به دلیل اینکه برانکو در ساعت 12 ظهر امروز برای ما تمرین گذاشته به همین دلیل برنامه امروز را به فردا موکول کردیم. بالاخره باید یک نفر در وزارت نفت جواب ما را بدهد. زنگنه، وزیر نفت باید به ما وقت بدهد و حرف‌های ما را بشنود و من از این طریق می‌گویم اگر فردا در وزارت نفت کسی حرف ما را نشنید و وزیر نفت به ما وقت ملاقات نداد اتفاق بدی جلوی این وزارتخانه خواهد افتاد. باید یک نفر جواب ما را بدهد. اگر پاسخی به ما ندهند خود من جلوی این وزارتخانه می‌خوابم و بلند نمی‌شوم تا پاسخ ما را بدهند. من یک میلیارد و خرده‌ای از باشگاه نفت طلب دارم و 2 سال برای این تیم بدون پول بازی کردم. اگر تیم نفت در آسیا صاحب برند و وجهه‌ای شده از طریق زحمات امثالی مثل من، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، علیرضا عزتی، وحید حمدی‌نژاد و... بوده است و بی‌خود و بی‌جهت این تیم در آسیا صاحب برند نشده است. با این همه می‌بینید که آقایان خیلی راحت پول ما را می‌خورند و کسی هم پاسخگوی ما نیست اما دیگر اجازه چنین کاری نمی‌دهیم. زنگنه وزیر نفت هر کار، برنامه و یا جلسه‌ای که دارد باید آن را لغو کند و به حرف ما گوش کند. باید یک نفر مشکلات ما را حل کند. ما پول اضافه نمی‌خواهیم. پول زحماتی که در این باشگاه کشیده‌ایم را طلب کرده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید