شیاطین سرخ دربی دوستانه در آمریکا را بردند

شاگردان ژوزه مورینیو با شکست همشهری خود به سومین پیروزی‌‌شان در تور پیش‌فصل خود در آمریکا رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی صبح امروز (جمعه) به وقت تهران در هوستون آمریکا به مصاف هم رفتند و اولین دربی منچستر خارج از خاک انگلیس را برگزار کردند. مردان ژوزه مورینیو که پیش از این هر دو بازی تور پیش‌فصل خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود، در این دیدار هم شاگردان پپ گواردیولا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و به سومین پیروزی متوالی خود در این تور رسیدند.

برای سرخپوشان منچستر در این دیدار روملو لوکاکو در دقیقه 37 و مارکوس رشفورد در دقیقه 39 موفق به گلزنی شدند. این دومین گل لوکاکو، خرید جدید شیاطین سرخ در 3 بازی‌اش برای این تیم بود که تا کنون انجام داده است.

منچستریونایتد پیش از این بازی، با نتیجه 5 بر 2 لس‌آنجلس گلکسی را شکست داده بودند و رئال سالت‌لیک را نیز با نتیجه 2 بر یک از پیش‌رو برداشته بودند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر بود:

منچستریونایتد: دخه‌آ (رومرو 46)، والنسیا (فوسو منسا 78)، لیندلوف (بایلی 46)، اسمالینگ (جونز 46)، بلیند (دارمیان 46)، هررا (فلینی 62)، پوگبا، رشفورد (مارسیال 62)، مخیتاریان (کریک 62)، لینگارد (پریرا 77) و لوکاکو

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، آدرابیویو (مانگالا 46)، کمپانی (استونز 46)، فرناندینو، دی‌بروین (اوتامندی 46)، یحیی توره (دیاز 46)، استرلینگ (نصری 46)، رابرتز (سانه 46)، فودن (زینچنکو 75) و آگوئرو (ژسوس 46)

 

دیدگاه تان را بنویسید