کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی کاراته را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک طی پیامی درخشش کاراته کاران کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب عناوین متعدد قهرمانی این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، متن پیام تبریک فوق آمده است:

درخشش و قهرمانی های متعدد کاراته کاران نوجوان،جوان،امید و بزرگسالان کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان و کسب 42 مدال ارزشمند این مسابقات نشان از پشتوانه سازی و پتانسیل خوب این رشته و تلاش های شبانه روزی مسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان اعزامی در تمرینات آماده سازی، برای حضور قدرتمندانه در این رقابتها دارد.

افتخار آفرینان شیر دلی که غیرتمندانه بمصاف رقبای آسیایی خود رفتند تا با فتح سکوهای متعدد قهرمانی این رقابتها،بارها و بارها ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان،سرود ملی میهن اسلامیمان را در سالن برگزاری مسابقات طنین انداز کنند.

ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور به مدیریت و مسئولین زحمتکش فدراسیون که در مدتی کوتاه،توانستند آرامش خوبی در این رشته مدال آور ایجاد نمایند و به کادر فنی وافتخار آفرینان اعزامی به این رقابتها تبریک و خسته نباشید گفته و برای خانواده بزرگ کاراته کشور در دیگر رقابتهای پیش رو بخصوص بازیهای المپیک 2020 آرزوی موفقیت و سربلندی دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید