واکنش رسانه های اروپایی به توافق سردار آزمون با روبین کازان

امضای قرارداد سردار آزمون با تیم فوتبال روبین کازان، در رسانه های اروپایی بازتاب یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طی روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره پیوستن مهاجم 22 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان به لاتزیو به گوش می رسید، اما سردار روز گذشته به طور رسمی با روبین کازان قرارداد امضا کرد تا همچنان فوتبال خود را در روسیه ادامه دهد. 

چندین سایت ایتالیایی،هلندی و روسی خبر بازگشت آزمون به باشگاه سابق خود را منتشر کردند.

سایت معتبر توتو مرکاتو وب ایتالیا،نوشت:سردار به لاتزیو«نه» گفت.مهاجم ایرانی که لاتزیو به دنبال جذبش بود با روبین کازان قرارداد امضا کرد.

سایت مرکاتو 365،دیگر سایت ایتالیایی نیز نوشت،سردار آزمون در روسیه ماند.با وجود ابراز علاقه تیم های خارجی برای خرید این مهاجم،بازیکن ملی پوش ایرانی روستوف به کازان برگشت. 

سایت باشگاه لاتزیو هم ضمن اشاره به امضای قرارداد رسمی سردار آزمون با روبین کازان،عنوان کرد که این باشگاه ایتالیایی همچنان علاقمند به جذب سردار است.

سایت این باشگاه با انتشار خبر پیوستن سردار به روبین کازان نوشت، مناقشه (بین روستوف و روبین کازان) تمام شد. سردار با پیراهن شماره 33 عکس گرفت.بنابراین روستوف درباره سردار حقی ندارد.حالا لاتزیو می داند که جهت امضای قرارداد با آزمون ،با چه کسانی باید مذاکره کند. قطعا این کار آسانی نخواهد بود.اما بیانکوچلستی ها همچنان به این مهاجم علاقمند هستند.

سایت فوتبال زون هلند هم نوشت مهاجم مورد علاقه پی اس وی آیندهون و آژاکس به روبین کازان برگشت.

این سایت با اشاره به این که تیم های سلتیک ،لاتزیو،اسپارتاک مسکو و بشیکتاش علاقمند به جذب سردار بودند،افزود مسی ایرانی تصمیم گرفت به روبین کازان برگردد.

فوتبال زون،مدت قرارداد سردار با این تیم روسی را 3 ساله عنوان کرده است.

در روسیه هم چندین سایت از جمله آر اسپورت و اسپورت اکسپرس خبر امضای قرارداد سردار با روبین کازان را پوشش داده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید