ملی پوشان والیبال استارت زدند

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال از عصر امروز با تمرینات بدنسازی آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رویدادهای سال 2017، خود را برای مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا آماده می‌کند.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ساعت 17 امروز (شنبه) با حضور 15 بازیکن در فدراسیون والیبال آغاز شد.

سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، محمدطاهر وادی، امیر غفور، رضا قرا، محمد جواد معنوی‌نژاد، فرهاد نظری‌افشار، مجتبی میرزاجانپور، مسعود غلامی، سامان فائزی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، طیب عینی، علی‌اصغر مجرد و امیرحسین اسفندیار 15 بازیکن شروع کننده تمرینات بودند.

سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی و میلاد عبادی‌پور نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند که تمرینات خود را از روز دوشنبه شروع می‌کنند. این بازیکنان به دلیل همراهی بانک سرمایه در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا دو روز دیرتر در تمرینات حضور خواهند یافت.

همچنین طیب عینی، علی‌اصغر مجرد و امیرحسین اسفندیار تنها در روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 تیرماه در اردوی تیم ملی شرکت خواهند بود.

مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی جهان در قاره آسیا در دو گروه برگزار می‌شود که گروه (A) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه (B) به میزبانی استرالیا رقابت‌های خود را پیگیری خواهند کرد.

رقابت‌های گروه A در اردبیل از 19 تا 23 مردادماه سال 96 با حضور تیم‌های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان پیگیری خواهد شد که تیم‌های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست می‌آورند.

 

دیدگاه تان را بنویسید