سرپرست نفت تهران: استیلی به ما اصرار کرد که از علی کریمی استفاده کنیم

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: با استیلی در مذاکرات بسیار پیش رفته بودیم، اما ایشان با بزرگواری تمام به ما اصرار کردند که از کریمی استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: با استیلی در مذاکرات بسیار پیش رفته بودیم، اما ایشان با بزرگواری تمام به ما اصرار کردند که از کریمی استفاده کنیم.

منصور عرفانیان سرپرست باشگاه نفت در پایان تمرین امروز گفت: نفت مجموعه‌ای از مشکلات داشت، سعی کردیم این مشلات را مدیریت کنیم، بخشی از این مشکلات حل شده و بخشی دیگر در حال حل شدن است. ما برای تعیین سرمربی کاندیداهای مختلفی داشتیم. تشکر می‌کنیم از آقای استیلی که با اینکه در مذاکرات بسیار پیش رفته بودیم، ایشان با بزرگواری تمام به ما اصرار کردند که از آقای کریمی استفاده کنیم.

عرفانیان در ادامه افزود: آقای کریمی بعد از توافق مشغول به فعالیت شد، لیست بازیکنانش را تعیین کرد و مجدانه در حال فعالیت است. بنده دیروز طی جلسه‌ای که با مدیران فدراسیون داشتم اعلام کردم که برای بازی سوپرجام، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده هستیم. در حال حاضر مجموعه‌ای از بازیکنان جدید و قدیمی در تمرین تیم حضور دارند که در این باره سرمربی تیم هر زمان که صلاح بداند صحبت خواهد کرد.

عرفانیان در پایان گفت: مشکلات مالیاتی و بدهی فصل گذشته در حال حل شدن است.

 

دیدگاه تان را بنویسید