دروازه‌بان جنجالی میلان ماندنی شد

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که دروازه‌بان ۱۸ ساله و جنجالی میلان با پیشنهاد جدید روسونری موافقت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جیان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان جوان میلان با قرارداد جدید میلان موافقت کرده است. در این قرارداد قرار شده که شرط فسخ قرارداد 100 میلیون یورو باشد و اگر میلان به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکند 50 میلیون یورو خواهد شد.

قرارداد جدید میلان برای دوناروما 5 ساله و همه توافقات بر سر آن انجام شده است و تنها امضای قراردادی از سوی دروازه‌بان جوان باقی مانده است. پیشنهاد جدید میلان برای دروازه بان 18 ساله خیلی خوب است زیرا دستمزد سالیانه او در قرارداد جدید از 5 میلیون به 6 میلیون یورو افزایش یافت. 

پیش از این میلان در ماه گذشته مبلغ 5 میلیون یورو را به دوناروما پیشنهاد داده بود که رایولا، مدیر برنامه گلر ایتالیایی این پیشنهاد را رد کرده بود. البته علاوه بر افزایش مبلغ قرارداد او، میلان موظف شده تا آنتونیو دوناروما بردار گلر جوان خود را نیز جذب کند.

با این قرارداد دوناروما به سومین بازیکن پردرآمد سری‌آ ایتالیا تبدیل شده است. البته بنا به گزارش‌ها دوناروما پیشنهاد حقوق سالیانه 13 میلیون یورویی پاری سن ژرمن را اخیرا رد کرده است. رئال مادرید از مشتریان سرسخت دوناروما بود که با این خبر در جذب این دروازه بان ناکام ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید