جوانمردی: برای تکرار موفقیت های پارالمپیک ریو تلاش می کنم

بانوی طلایی بازی های پارالمپیک ریو گفت: برای تکرار موفقیت های پارالمپیک ریو و ارتقای رکودهایم در آینده تلاش می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جوانمردی بانوی طلایی بازی های پارالمپیک ریو ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری تمرینات گفت: بعد از بازی های پارالمپیک ریو به مدت ۶ ماه تمریناتم به دلیل استراحت و نیز آسیب دیدگی متوقف شد و چون قبل از ریو در اردوهای فشرده ای بودیم، نیاز به ریکاوری وجود داشت. در این فاصله تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم و در سال جدید نیز به تدریج تمرینات سبکی را برای حضور در اردوهای تیم ملی آغاز کردم.

بانوی طلایی بازی های پارالمپیک ریو افزود: اولین اردوی انتخابی تیم ملی در اردیبهشت برگزار شد که اردوی خوبی بود و اگرچه از نظر تعداد روزها کم بود، اما کیفیت خوبی داشت. در این اردو نیز تمرینات خوبی را دنبال کردیم و با توجه به زمان کمی که تا مسابقات جام جهانی کروواسی در اختیار داریم، باید تعداد روزهای اردو بیشتر شود تا به آمادگی کامل برسیم.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات جام جهانی کروواسی فرصتی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کره جنوبی و نیز مسابقات پاراآسیایی است و امیدوارم بتوانیم ضمن دست یابی به این سهمیه ها، از این رویداد به عنوان یک برنامه ی تدارکاتی نهایت استفاده را داشته باشیم.

جوانمردی گفت: اگر بخواهم مسیری که تا پارالمپیک ۲۰۲۰ در پیش داریم را در نظر بگیرم، آغاز تمرینات حرفه ای با توجه به رشته ای که در آن هستیم زود هست اما در عین حال مسابقات جهانی که امتیاز کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک را دارد و نیز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را پیش رو داریم که همگی در راستای هم هستند و نباید آنها را نادیده گرفت و با تمام توان برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد در این مسابقات حضور می یابیم.

دارنده دو نشان طلای پارالمپیک تصریح کرد: در مسابقات کروواسی رشته خفیف هم در زمره ی مسابقات هست که البته تمرینات آن از اردوی بعدی شروع می شود و در خصوص حضور نمایندگان ایران در مسابقات این رشته در کروواسی، با صلاحدید سرمربی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

وی پیرامون تکرار موفقیت هایش در پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: آنچه که در ذهن ماست و آرزوی آن را داریم با واقعیات متفاوت است، قطعا آرزوی من و هر فرد دیگری که یک بار در بازی های پارالمپیک بهترین مدال را گرفته، تکرار این موفقیت در پارالمپیک بعدی است اما باید در نظر داشت که آنچه در میادین بزرگ به ویژه پارالمپیک تعیین کننده است، رقابت صدم ها و دهم هاست و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. با این حال تمام تلاش من برای دور بعدی این بازی ها تکرار دو نشان طلا و نیز ارتقا رکوردهایم است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

ملی پوش تیم تیراندازی افزود: خوشبختانه طی ۵ سال اخیر اتفاقات خوبی در تیراندازی به وقوع پیوسته و نفرات زیادی جذب این رشته شده اند که آثار آن در مسابقات داخلی و خارجی مشهود است. این مساله در بخش بانوان پررنگ تر است و امیدوارم به زودی نفراتی که می توانند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند به عرصه های بین المللی راه یابند. البته مشکلات زیادی در هیات های استانی وجود دارد و بستر کافی برای پاسخگویی به این حجم از علاقه مندی نیست.

وی در پایان اظهار داشت: رشته ی تیراندازی به ویژه در بازی های پارالمپیک ریو ثابت کرد که می تواند رشته ای درجه یک و مدال آور باشد و امیدوارم مسئولین محترم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک حمایت بیشتری از تیراندازی کنند و در سایه ی این حمایت به موفقیت های بیشتری دست یابیم. از زحمات کلیه ی عزیزانی که مجوعه ی فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و انجمن برای این رشته تلاش می کنند نیز قدردانی می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید