نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی خبر داد؛

مربی قلابی پاورلیفتینگ بانوان تحت تعقیب است

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی به حاشیه‌های اخیر مربوط به اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان ایران به مسابقات برون مرزی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، زهره مرزوقی درباره حاشیه‌های اخیر مبنی بر اعزام یک دختر ایرانی به مسابقات پاور لیفتینگ جهان که در سایت‌های ورزشی منتسب به بانوان و نیز فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: در حال‌ حاضر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش بانوان هیچ اعزامی به مسابقات برون مرزی در دست اقدام ندارد و هر گونه بروز تخلف از سوی افراد و سوء استفاده از نام ایران به مراجع قانونی ارجاع داده می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه‌ داد: صحبت‌های این دختر اهل مشهد با سایت‌های ورزشی که خود را به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی پاورلیفتینگ بانوان ایران معرفی کرده، کاملا کذب است. برخی از افراد منفعت طلب با معرفی خود به عنوان مسئول یکی از رشته‌ها و با گرفتن مبالغ زیاد اقدام به اعزام بانوان به مسابقات بین‌المللی می‌کنند و مدعی آن هم هستند که مقام کسب شده از سوی آنها از جایگاه ورزشی برخوردار است.

مرزوقی افزود: تاکید می‌کنم که در بخش بانوان اعزامی در دستور کار نیست و فعالیت‌های این چنین اشخاصی قانونی نیست. در مورد شخص مذکور که خود را سرمربی تیم‌ ‌ملی پاورلیفتینگ معرفی کرده باید بگویم که این موضوع به همراه عکس‌هایی که از وی در سایت‌ها و فضای مجازی پخش شده است در اختیار کمیته‌ انضباطی فدراسیون و حراست وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و تحت پیگیری است.

زهره مرزوقی در پایان گفت‌: در بخش بانوان کلاس‌های آموزشی متعددی در طول سال برگزار می‌شود. همچنین مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور با حضور استان‌ها و با حجاب کامل برگزار می‌شود. حتی در رشته مچ اندازی که ما لباس مخصوص و دارای تاییدیه طراحی کرده‌ایم، هنوز اعزامی صورت نگرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید