رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا

برد تیم والیبال بانک سرمایه مقابل نماینده ژاپن

تیم بانک سرمایه در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به شکست نماینده ژاپن شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز دوم مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز (دوشنبه) با دیدار تیم بانک سرمایه از ایران و تویودا از ژاپن در شهر «نین بین» ویتنام آغاز شد.

تیم بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا ضمن کسب سومین برد متوالی خود در این رقابت ها به عنوان تیم نخست گروه به مرحله پلی آف صعود کند.

مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ابتدای این دیدار از ترکیب فرهاد قائمی، عادل غلامی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، لوکاس و فرهاد ظریف استفاده کرد.

سرمربی تیم تویودای ژاپن نیز برای پیروزی در این مسابقه با ترکیبی متفاوت بازی را آغاز کرد به گونه ای که ایگور امرسون در این ترکیب قرار نداشت.

در ست نخست این مسابقه میلاد عبادی پور، عادل غلامی و شهرام محمودی عالی کار کردند و در امتیاز 21 بر 10 به سود بانکی ها نیز سرمربی بانک سرمایه علیرضا جلالی و مهدی مهدوی را نیز به میدان فرستاد تا دو تعویضه انجام داده باشد.

در ست دوم تیم بانک سرمایه جلو بود اما در میانه از حریف عقب افتاد اما با ورود مهدوی و علی شفیعی در امتیاز 19 دو تیم برابر شدند و در نهایت بانک سرمایه فاتح این ست شد.

بانک سرمایه در ست سوم موفق به کسب پیروزی شد تا به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله پلی آف و حذفی صعود کند و در این مرحله به مصاف تیم چهارم گروه E برود.

مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در گروه هشت تیم برتر فردا (سه شنبه) برگزار می شود و چهار تیم فاتح این مرحله در مراحل نیمه نهایی و نهایی برای رتبه های اول تا چهارم با یکدیگر رقابت می کنند. احتمالا تیم بانک سرمایه در این مرحله به مصاف نماینده عراق می رود اما تا مشخص نشدن نتایج سایر دیدارها، این موضوع قطعی نیست.

برنامه دیگر دیدارهای امروز (دوشنبه) در هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا به قرار زیر است:

عراق – قطر

ویتنام – قزاقستان

چین – چین تایپه

دیدگاه تان را بنویسید