بدهی‌های تیم دبیری تبریز به کمیته فوتسال بخشیده شد

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال روز گذشته (یکشنبه) با حضور علی کفاشیان، کاظم سلیمانی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، حامد نجفی، سعید نجاریان و علی سهرابی برگزار شد و موارد زیر به تصویب اعضا رسید:

-بنا به درخواست باشگاه مس سونگون مبنی بر برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهر ورزقان و با توجه به بازدید دبیر کمیته فوتسال و سازمان لیگ برتر و همچنین برگزاری نشست با مسئولان، مقرر شد پس از بازسازی و ایجاد امکانات لازم از طرف باشگاه مس سونگون، تصمیمات نهایی در خصوص میزبانی گرفته شود.

- برای فصل جاری هر تیم می‌تواند در کنار چهار بازیکن سهیمه لیگ برتری خود، یک بازیکن از تیم‌های منحل شده و یا شرکت نکرده در مسابقات را جذب کند.

- مقرر شد مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت مجمتع برگزار شود.

-پیگیری امور مربوطه به باشگاه‌های بانوان و رفع مشکلات احتمالی تیم‌های بانوان و کمک به توسعه فوتسال بانوان کشور و تمرکز روی حفظ مقام قهرمانی بانوان ایران در آسیا با تأکید اعضای هیئت رئیسه مواجه شد.

-اعضای هیئت رئیسه حمایت خود را از باشگاه گیتی‌پسند جهت حضور قدرتمند در جام باشگاههای آسیا اعلام کردند.

-برگزاری جلسه کمیته فوتسال  کنفدراسیون فوتبال آسیا در ویتنام و پیگیری پیشنهادهای ایران به منظور توسعه فوتسال در آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

-نتیجه بازی فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس ۳ بر صفر به سود تیم فرش‌آرای مشهد اعلام شد و مدارک این دیدار جهت رأی انضباطی به کمیته انضباطی ارائه خواهد شد.

- چنانچه تیم‌هایی که به هر دلیلی نتوانستند در هفته اول به میدان بروند، اگر در هفته دوم نیز مشکلات خود را حل نکنند، از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

-با تأیید اعضای هیئت رئیسه باشگاه پارسیان شهر قدس به جای دبیری تبریز در لیگ برتر ۹۶ حضور خواهد داشت.

- مقرر شد تا بدهی‌های تیم دبیری تبریز به سازمان لیگ برتر فوتسال بخشیده شود.

-اعضای هیئت رئیسه با بازگشت تیم بهبهان تبریز به جدول مسابقات لیگ دسته دوم موافقت کردند.

مقرر شد به جهت کمک به بازیکنان لیگ برتر و باشگاه‌ها و همچنین توسعه فوتسال، چنانچه بازیکنی از تیمی به صورت قرضی به مسابقات باشگاههای آسیا اعزام شود، می‌تواند در بازگشت برای تیم خود بازی کند و چنانچه بازیکن آزاد باشد، همچنان بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می تواند به عنوان سهیمه فیفا جذب شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید