ستاره سوری الاهلی به بازی با پرسپولیس می رسد

عمر السوما، ستاره سوریه ای خط حمله الاهلی در اولین جلسه تمرینی این تیم حاضر شد و باعث سورپرایز طرفداران و رسانه های عربستانی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الاهلی بعد از معرفی سرمربی جدید و ورود رسمی به بازار نقل و انتقالات از شب گذشته دور جدید تمرینات خود را زیر نظر سرگئی ربروف مربی اوکراینی در کمپ ملک عبدا.. در شهر جده آغاز کرد تا برای سفر به اردوی تدارکاتی در اتریش آماده شود.

نکته بارز در آغاز دور جدید تمرینات حضور عمر السوما ستاره سوریه ای خط حمله الاهلی در اولین جلسه تمرینی بود که باعث سورپرایز طرفداران و رسانه های عربستانی شد. السوما که برخی محافل از احتمال جراحی دوباره این بازیکن خبر داده بودند بدون مشکل خاصی به کار با توپ پرداخت تا به این ترتیب حضورش در مصاف با پرسپولیس قطعی شود.

دیگر نکته بارز درباره الاهلی به استفاده از اسپانسر جدید البسه همچنین محو شدن تبلیغات شرکت هوایی قطرایرویز از روی لباس های بازیکنان این تیم بود تا قرارداد 15 میلیون دلاری باشگاه با اسپانسر قطری به خاطر مشکلات دیپلماتیک کنسل شود گرچه برخی رسانه ها از احتمال جایگزینی هواپیمایی امارات روی پیراهن الاهلی خبر داده بودند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید