حرف های پادوانی درباره زوج جدیدش در خط دفاعی استقلال

مدافع برزیلی استقلال گفت: امسال نوبت استقلال است تا قهرمان شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لئوناردو پادوانی درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. به صورت مرتب و توامان تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را انجام می دهیم.

وی در ادامه افزود: به ارمنستان می رویم تا در ایروان اردویی برای آماده سازی بیشتر داشته باشیم. این اردو قطعا می تواند به ما کمک های شایانی کند.

مدافع استقلال درباره بازی دوستانه با نساجی خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود. اولین آزمون ما در فصل جدید بود. کادر فنی در نظر داشت از همه مهره ها بازی بگیرد و کاملا جنبه تدارکاتی داشت اما باز هم از اینکه به برد دست پیدا کردیم خوشحالم.

وی همچنین درباره زوج جدیدش در خط دفاعی استقلال یعنی پژمان منتظری بیان داشت: پیش از همبازی شدن، از منتظری چیزهایی شنیده بودم. او چند سال است در تیم ملی حضور دارد و به جام جهانی هم رفته است. من و او تلاش می کنیم در فصل پیش رو زوج خوبی در خط دفاعی تشکیل دهیم و هواداران نگران نباشند.

مدافع برزیلی استقلال درباره آخرین وضعیت هموطنش رابسون تصریح کرد: به عنوان یک دوست با او در تماس هستم. حیف شد که دیگر در جمع ما نیست. خیلی دوست داشت بازهم پیراهن تیم را بپوشد. برایش آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره دربی روز بیست و پنج تیرماه عنوان کرد: این یک بازی دوستانه خواهددبود اما پیروزی در آن اهمیت فراوانی دارد. امیدوارم بازهم در دربی به برتری برسیم.

پادوانی در پایان گفت: انگیزه زیادی برای آغاز لیگ داریم. دیگر امسال نوبت استقلال است که قهرمان لیگ شود.

دیدگاه تان را بنویسید