منصوری: شاید لیگ را با ۱۰ تیم ادامه دهیم

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد اگر تیم‌ها تا پایان امشب مدارک خود را کامل نکنند به طور خودکار از جدول لیگ کنار گذاشته خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریم منصوری در خصوص مصوبات جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: جلسه با حضور من، کفاشیان (سرپرست کمیته فوتسال)، نجفی و سلیمانی (دبیر کمیته فوتسال) برگزار شد. در این جلسه مقرر شد چهار تیم آذرخش بندرعباس، هیئت فوتبال قم، شهرداری ساوه و پارسیان شهر قدس اگر تا ساعت 24 امشب مدارکشان را کامل نکنند و مبلغ ورودی خود را پرداخت نکنند، از جدول کنار گذاشته شوند و لیگ را با 10 تیم ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: سامانه ثبت‌نام تیم‌ها تا 24 امشب باز است و اگر تیمی ثبت‌نامش تکمیل نشده باشد به طور خودکار از لیگ کنار گذاشته خواهد شد. درست است مشکل اقتصادی وجود دارد و تیم‌ها مشکل دارند اما لیگ محلات نیست که اینطور بخواهد پیش برود. ما تاکنون سه بار مهلت ثبت‌نام را تمدید کرده‌ایم و این دیگر آخرین فرصت برای تیم‌ها است. باشگاه‌ها اگر نمی‌توانند, تیم‌داری نکنند. مانند خود من که سال گذشته نتوانستم و امتیاز تیم منصوری را واگذار کردم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره دیگر مصوبات این جلسه گفت: دیدار فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس که به دلیل عدم حضور تیم آذرخش لغو شد، قطعا 3 بر صفر به نفع فرش‌آرا خواهد شد. همچنین مقرر شد سهمیه باشگاه‌ها برای جذب بازیکن جدید از چهار بازیکن به پنج بازیکن افزایش یابد به شرطی که یکی از این بازیکنان از نفرات تیم دبیری تبریز باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید