جادوگر همچنان نظاره‌گر تمرینات

علی کریمی از کنار زمین کار هدایت بازیکنان را بر عهده داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین جلسه تمرین تیم فوتبال نفت تهران با هدایت علی کریمی امروز از ساعت 18 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

* به دلیل ناهماهنگی‌های صورت گرفته بازیکنان پشت درب ورزشگاه آزادی حدود 20 دقیقه معطل بودند تا وارد محل تمرین شوند.

* مشکلات تیم نفت در این فصل هم هنوز پا برجاست و بازیکنان امروز به دلیل فراهم نبودن رختکن در کنار زمین لباس‌های تمرین خود را تعویض کردند.

* حدود 100 هوادار امروز در محل تمرین تیم نفت حضور پیدا کردند و این هواداران اکثرا طرفدار علی‌کریمی و پرسپولیس بودند. این در حالی بود که طرفداران هیچ بازیکنی و حتی علی‌کریمی را تشویق نکردند. 

* قبل از تمرین علی کریمی دقایقی با مالک باشگاه نفت صحبت کرد و گویا به دلیل عدم شرایط موجود و تدارکات خوب نکاتی را به او گوشزد کرد. 

* سرمربی تیم نفت کماکان از کنار زمین نظارگر تمرینات شاگردان خود بود و کار تمرین بر عهده علیرضا امامی‌فر و مربی بدنساز بود. 

* قبل از شروع تمرین علی کریمی برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به حرکات نرمشی و کششی همراه با توپ پرداختند. در ادامه بازیکنان رو به کارهای استقامتی و سرعتی آوردند و در پایان نیز رو به فوتبال درون تیمی آوردند. 

* حدود 20 بازیکن تستی امروز در محل تمرین حضور پیدا کردند و در آواخر تمرین مربی بدنساز این تیم از آن‌ها تست بدنی گرفت. 

* بازیکنانی چون پیام صادقیان، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری، حمیدرضا علی‌عسگری، مهدی دغاغله، علی‌رضا عزت‌کرامت و مجتبی حق‌دوست از چهره‌های مشهور تمرین امروز بودند. 

* میثم بائو بازیکن سابق استقلال در آواخر تمرین به محل تمرین نفت آمد و دقایقی نیز با علی‌کریمی صحبت کرد. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید