واکنش جالب مارادونا به دعوت نشدنش به مراسم ازدواج مسی

دیگو مارادونا که یکی از غایبان بزرگ مراسم ازدواج مسی بوده به این اتفاق واکنشی جالب نشان داده و درباره رئیس جمهور آمریکا و روسیه اظهار نظر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لیونل مسی روز شنبه مراسم ازدواجش با «آنتونلا روکوزو» را در روزاریو برگزار کرد و در مراسمش مهمان‌های سرشناس زیادی هم حضور داشتند. اما یکی از بزرگ‎‏ترین غایبان مراسم ازدواج او مارادونا بود که انتظار می‎رفت در این مراسم باشد، اما این طور نبود.

اسطوره ۵۶ ساله آرژانتینی در گفتگویی ابتدا عروسی مسی را تبریک گفت: تبریک می‌‎گویم و امیدوارم چندین فرزند سالم داشته باشد. خود مسی می‌داند که من خیلی عاشق او هستم.

مارادونا در واکنش به دعوت نشدنش هم گفت: احتمالا کارت دعوت من در راه گم شده است. اما این نظر من نسبت به او را تغییر نمی‌دهد. او ورزشکاری خوب و انسانی فوق‌العاده است.

مارادونا که این مصاحبه را با رسانه‌ای روس انجام داده برای تماشای بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها در روسیه به سر می‌برد و ابراز امیدواری کرده که بتواند دیداری هم با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه داشته باشد.

او در این باره گفت: پوتین الگوی من است. روی دیوار اتاقم من دو عکس پورتره دارم که یکی از آن‌ها فیدل کاسترو است و دیگری ولادیمیر پوتین.

بخش پایانی صحبت‌های مارادونا اظهار نظر جالب درباره رئیس جمهور امریکا، دونالد ترامپ بوده که گفته او بیشتر شبیه به شخصیتی کارتونی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید