کسب ۱۱ مدال نمایندگان ایران در روز اول مسابقات دوومیدانی پیوند اعضا

دو و میدانی کاران کشورمان در اولین روز از رقابت‌های دو و میدانی پیوند اعضا در اسپانیا به پنج مدال طلا، چهار نقره و یک برنز دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز نخست مسابقات جهانی دو و میدانی پیوند اعضا در مواد مختلف برگزار شد و دو و میدانی کاران کشورمان نتایج زیر را کسب کردند.

کلثوم ابراهیمی موفق به کسب دو مدال طلا در پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در رده سنی 33 تا ٣٩ سال شد.

در پرتاب دیسک رده سنی ١٨ تا ٢٩ سال نیلوفر محمدی مقام نخست را به دست آورد.

معصومه رضایی به فینال دو 100 متر رده سنی 18 تا 29 سال راه یافت اما از کسب مدال بازماند. رضایی ناکامی خو در دو 100 متر را با نقره پرتاب وزنه جبران کرد.

شیما شاه منصوری برنز 400 متر رده سنی 30 تا ٣٩ سال را کسب کرد و الهام روشن چراغ در ٣ کیلومتر پیاده روی چهارم شد.

علی حیدری پور در رده سنی 30 تا ٣٩ سال در پرتاب وزنه مقام اول را به دست آورد و در پرتاب توپ دوم شد.

انعام رهبر در رده سنی 40 تا ٤٩ سال در ماده پرتاب توپ صاحب مدال طلا شد و در دو 100 متر و پرش طول نقره گرفت. این اولین حضور ورزشکاران ایران در ماده پرش طول در رقابت های بین المللی بود.

در دو 100 متر و رده سنی 30 تا 39 سال سعید منتظرپرچی برنز گرفت و محمد رسولی در ماده ١٥ متر رده سنی ٣3 تا ٣٩ سال چهارم شد.

تیم بدمینتون بانوان ایران در مسابقات جهانی بدمینتون پیوند اعضا در دو رده سنی 18 تا 29 سال و 30 تا 39 سال سه نماینده داشت. در رده 18 تا 29 سال مریم رحمانی در گروه B با حریفانی از هلند و انگلیس هم گروه بود و توانست در هر دو بازی را با نتیجه 2 بر صفر پیروز و مستقیما وارد مرحله حذفی شود. فاطمه رمضانی زاده در این رده سنی در گروه A با بازیکنان استرالیا و ژاپن هم گروه بود و در بازی اول مقابل حریف استرالیایی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد اما بازی دوم را مقابل حریف ژاپنی در 2 گیم واگذار کرد و از صعود به مرحله حذفی بازماند.

در مرحله حذفی مریم رحمانی مقابل حریفی از انگلیس قرار گرفت و 2 بر صفر پیروزی شد و به فینال راه یافت. رحمانی در بازی نهایی مقابل نماینده ژاپن در دو گیم متوالی پیروز شد و مدال طلا را تصاحب کرد.

نجمه کمالی در رده سنی 30 تا 39 سال حریف های خود از سوئیس و مجارستان را  با نتیجه 2 بر صفر شکست داد اما بازی مقابل حریف قدرتمند انگلیسی را واگذار کرد و به ‌مدال  برنز این مسابقات رسید.

در رده سنی 18 تا 29 سال حسین رضایی حریفانی از انگلیس و تایلند را در دو گیم شکست داد و وارد مرحله حذفی شد. در نیمه نهایی مقابل رقیب فرانسوی خود پیروز شد و به فینال مسابقات رسید. در بازی نهایی مقابل حریف قدرتمند آلمانی قرار گرفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به‌ مدال طلا رسید.

در رده سنی 40 تا 49 سال بهروز سلیمی مقابل حریفانی از هند و فرانسه مغلوب شد و از راهیابی به دور بعد باز ماند.

علیرضا روح پرورزاده در رده سنی 30 تا 39 سال مقابل حریفانی از آرژانتین و تایلند پیروز شد ولی در بازی ‌بعد مقابل حریفی از سوئد شکست خورد و از دستیابی به مدال باز ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید