جلالی: مسائل مالی برای بختیار مهم نبود

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که بختیار رحمانی برای حضور در این تیم مسائل مالی را در اولویت قرار نداد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی درباره پیوستن بختیار رحمانی به پیکان گفت: بختیار بازیکن  خوبی است و در این سال‌ها توانسته به‌خوبی کیفیت و توانایی‌های خودش را در لیگ برتر نشان دهد. او فصل گذشته هم می‌توانست شرایط خوبی داشته باشد، ولی به هر حال وضعیت طوری پیش‌رفت که نتوانست آنطور که خودش می‌خواهد بازی کند. البته بختیار بعد از حضور در فولاد شرایط خوبی داشت و بازی‌های نسبتا مناسبی هم انجام داد.

وی ادامه داد: رحمانی برای فصل آینده انگیزه فوق‌العاده‌ای دارد و همین موضوع یک فاکتور بسیار مثبت محسوب می‌شود. او این اشتیاق را دارد که فصل خوبی را پشت‌سر بگذارد و خودش هم علاقه داشت که اینجا بیاید و کار کردن با من را دوباره تجربه کند.

جلالی در خصوص اینکه گفته بود مبلغ قرارداد رحمانی با باشگاه پیکان بالاتر از سقف قرارداد این باشگاه نیست، اظهار داشت: رحمانی پیشنهادهای دیگری هم داشت که شاید از لحاظ مالی بهتر از پیشنهاد پیکان بود، ولی برای او مسائل مالی در اولویت قرار نداشت. بختیار می‌خواست کار کردن با ما را دوباره تجربه کند و از طرفی ما هم علاقه داشتیم که این بازیکن را جذب کنیم. او به هیچ عنوان درمورد مسائل مالی تمرکز اصلی‌اش را نگذاشت و بیشتر به مسائل فنی و فوتبالی فکر می‌کند.

سرمربی پیکان درمورد تیمی که برای فصل آینده بسته است،‌ عنوان کرد: یک تیم جوان را تشکیل داده‌ایم و همه بازیکنان انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در فصل جاری دارند. آنها با شوق و انرژی زیادی تمرین می‌کنند و من به این تیم امیدوار هستم. احتمال دارد چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند، ولی هنوز چیزی به‌صورت قطعی مشخص نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید