والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک

پیروزی تیم ملی والیبال جوانان مقابل چین

تیم والیبال جوانان ایران در دومین باز خود در مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست چین شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم والیبال جوانان ایران مقابل چین در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان که در جمهوری چک در حال برگزاری است همانند 2 بازی گذشته به ست پنجم رفت تا شاگردان بهروز عطایی در پایان این بازی، خسته‌تر از 7 تیم دیگر مرحله یک چهارم نهایی باشند ولی پیروزی ارزشمند مقابل حریف سنتی، خستگی آنها را به در کرد.

تیم جوانان ایران در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با نتیجه 3 بر 2 چین را شکست داد و انتقام شکست بازی‌های قهرمانی آسیا را گرفت. بازیکنان ایران در ست‌‌های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 17، 26 بر 24 و 15 بر 10 چین را شکست دادند و در ست‌های دوم و چهارم 23 بر 25، 20 بر 25 نتیجه را واگذار کردند.

بازیکنان ایران در این دیدار که در سالن DRFG برگزار شد، 58 امتیاز از اسپک،‌ 16 امتیاز از دفاع روی تور، 8 پوئن سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل تیم چین نیز 44 امتیاز از اسپک،‌ 30 امتیاز از دفاع روی تور، 7 پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات به دست آورد. عملکرد تیم ایران در اسپک و چینی‌ها در دفاع روی در این بازی کم‌نظیر بود.

رسول آقچه‌لی، کاپیتان تیم جوانان ایران مثل بازی‌های قبلی،‌ امتیاز‌آورترین بازیکن تیمش بود. او 24 پوئن در بازی مقابل چین کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید