پاسخ باشگاه رئال مادرید به ادعای دادستانی

قهرمان لالیگا با انتشار بیانیه‌ای ادعای اخیر دادستانی مادرید درباره قرارداد میان این باشگاه و ژوزه مورینیو را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به دنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید سال 2010 در شرایطی ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی استخدام کرد که هنوز با مانوئل پیگرینی قرارداد داشت، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای رسمی در سایت خود این خبر را تکذیب کرد.

دادستانی ایالت مادرید در بخشی از گزارش مربوط به تخلف مالیاتی ژوزه مورینیو در دو سال نخست مربیگری‌اش در رئال مادرید (2011 و 2012)، مدعی شده است که  آقای خاص در تاریخ 31 ماه مارس سال 2010 در حالی که هنوز قرارداد مانوئل پیگرینی با کهکشانی‌ها به پایان نرسیده بود، با سفیدپوشان مادرید قرارداد بسته است.

ادعای دادستانی مادرید توسط چندین نشریه در داخل و خارج از اسپانیا منعکس شد، اما باشگاه رئال مادرید در میان تمام آن رسانه‌ها نشریه آس را به انتشار خبر کذب متهم و به آن حمله کرده است.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: «به دنبال انتشار خبری در روزنامه آس مبنی بر تاریخ عقد قرارداد ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی ما، باشگاه رئال مادرید لازم می‌داند اعلام کند که اطلاعات مندرج در این خبر کاملاً کذب است. باشگاه رئال مادرید و مورینیو در تاریخ 31 مارس سال 2010 برای فعالیت او به عنوان سرمربی، هیچ قراردادی امضا نکردند و از این رو اطلاعات روزنامه مذکور نادرست است. قرارداد مابین طرفین دو ماه بعد از تاریخ اعلام شده توسط نشریه آس یعنی در روز 31 ماه می منعقد شد. بنابراین هرگونه خبر یا گزارش مرتبط با این موضوع در روزنامه آس بی‌پایه و اساس بوده و پشت آن هیچ هدفی جز تخریب وجهه باشگاه رئال مادرید و رئیس آن (فلورنتینو پرس) که برای این نشریه در حال تبدیل شدن به یک عادت است، وجود ندارد».

حمله باشگاه رئال مادرید به روزنامه آس که جزو رسانه‌های حامی این باشگاه است، در حالی صورت گرفته که رسانه‌های دیگری مانند خبرگزاری رسمی اسپانیا (افه)، اروپا پرس، رویترز، ال‌پاییس، کنفدینسیال، مارکا، دپورتس کواترو، آنتنا 3 و .... نیز ادعای دادستانی مادرید را در خصوص تاریخ عقد قرارداد میان رئال مادرید و مورینیو منعکس کرده بودند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید