جلالی: برای جانشینی منشا ۷ گزینه را مدنظر داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اعلام کرد که این باشگاه برای انتخاب جانشین گادوین منشا هفت بازیکن خارجی را در نظر گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی درخصوص شرایط پیکان در فصل نقل‌وانتقالات گفت: ما در حال بستن یک تیم جوان هستیم، تیمی مستعد که می‌تواند در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. پیکان نسبت به فصل قبل خیلی جوان‌تر خواهد شد. ما هشت بازیکن جوان و مستعد را به خدمت گرفتیم و در واقع این تیم، یک تیم برای آینده است. امیدوارم این جوان‌ها در فصل جدید خودشان را نشان دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان در آینده باز هم بازیکن لیگ برتری جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. ما دو بازیکن به‌عنوان سهمیه لیگ برتری به خدمت گرفته‌ایم و بعید می‌دانم که در جذب بازیکنان لیگ برتری شش سهمیه‌مان را پر کنیم. همان‌طور که گفتم ما تیم را جوان‌تر کرده‌ایم و نفرات جدید می‌توانند در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به اهداف تیمش در فصل پیش‌رو خاطر نشان کرد: هدف ما این است که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

جلالی درمورد اینکه چه کسی جانشین منشا خواهد شد، گفت: ما از میان 150 بازیکن درنهایت توانستیم به هفت گزینه نهایی دست پیدا کنیم و در حال حاضر مشغول بررسی شرایط این هفت بازیکن هستیم تا درنهایت مهاجم موردنظرمان را انتخاب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید