پرسپولیسی ها به دنبال برپایی اردو در اوکراین

مسئولان باشگاه پرسپولیس شرایط لازم را برای برپایی اردویی در اوکراین را فراهم می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرخپوشان پایتخت همانند سایر تیم ها برای آمادگی هر چه بیشتر برای بازی های لیگ هفدهم قصد دارند اردویی در یکی از کشورهای خارجی بر پا کنند. 

برانکو قبل از سفر به کرواسی چند گزینه برای برپایی اردو به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد داد تا آنها اقدامات لازم را برای برپایی اردو در یکی از کشورهای کرواسی یا اوکراین را فراهم کنند. 

به احتمال زیاد اردوی سرخپوشان پایتخت در اوکراین برگزار می شود چرا که مسئولان پرسپولیس روز گذشته برای ویزای مربیان و بازیکنان خود برای برپایی اردو در اوکراین اقدام کردند.

به هر حال شاگردان برانکو به زودی برای برپایی اردو راهی اوکراین می شوند تا در یک فضای آرام آماده بازی های لیگ هفدهم شوند. 

سرخپوشان پایتخت قبل از شروع فصل شانزدهم هم اردویی در اوکراین بر پا کردند اما این اردو با حواشی مواجه شد. جذب 2 بازیکن این شائبه را ایجاد کرد که گرفتن بازیکنان بی کیفیت اوکراینی، بی ارتباط با اردوی پرسپولیس در این کشور نباشد.

البته پرسپولیسی ها برای برپایی اردو کشور کرواسی را هم در نظر داشتند اما به نظر می رسد که آنها از برگزای اردو در این کشور منصرف شدند و قرار است در اوکراین اردویی تشکیل بدهند. 

مسئولان پرسپولیس منتظر تصمیم نهایی شورای امنیت هستند تا اردوی خود را در خارج از کشور برگزار کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید