اعلام برنامه مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2017

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۷ از ۱۳ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی برزیل پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال بامداد امروز (سه شنبه) پس از برگزاری 54 مسابقه به پایان رسید. در پایان مرحله مقدماتی لیگ جهانی شش تیم فرانسه، برزیل، صربستان، روسیه، کانادا و آمریکا به مرحله نهایی صعود کردند که از 13 تا 17 تیرماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

رقابت‌های مرحله نهایی لیگ جهانی امسال در مدت پنج روز در شهر کوریتیبا برزیل پیگیری خواهد شد که سه روز نخست (سه شنبه 13 تا پنج شنبه 15 تیرماه) به دور مقدماتی این مرحله اختصاص دارد.

در این مرحله تیم های برزیل (میزبان) با تیم های صربستان و روسیه در گروه A و سه تیم فرانسه، آمریکا و کانادا در گروه B قرار می‌گیرند. پس از سه روز مسابقه تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم از دور مسابقات حذف می‌شوند.

مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی سال 2017 روز جمعه 16 تیرماه انجام می‌شود و تیم‌های اول و دوم گروه های A و B به صورت ضربدری با هم بازی می‌کنند تا تیم‌های برنده به دیدار نهایی و بازنده به مسابقه رده بندی که روز شنبه 17 تیرماه برگزار می شود، صعود کنند. سال گذشته در مرحله نهایی لیگ جهانی یک روز استراحت بعد از مرحله مقدماتی در نظر گرفته شده بود که امسال اینگونه نیست و مسابقات به صورت متوالی برگزار می‌شود.

پس از مشخص شدن رتبه‌های اول تا ششم لیگ جهانی سال 2017، دو میلیون و 100 هزار دلار پاداش به آنان تعلق خواهد گرفت که جدول آن به شرح زیر است:

1- قهرمان لیگ جهانی سال 2017: یک میلیون دلار

2- نایب قهرمان: 500 هزار دلار

3- تیم سوم: 300 هزار دلار

4- تیم چهارم: 150 هزار دلار

5- تیم پنجم: 75 هزار دلار

6- تیم ششم: 75 هزار دلار

 

دیدگاه تان را بنویسید