خلعتبری: دوست دارم پیراهن شماره ۱۰ را بپوشم

هدف مهم مهاجم جدید تیم فوتبال پدیده خراسان در فصل پیش‌رو این است که دوباره به تیم ملی برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا خلعتبری در مورد پیوستنش به پدیده خراسان گفت:  خوشحالم که بعد از چند سال دوباره به مشهد برگشتم و امیدوارم مانند زمانی که در ابومسلم حضور داشتم باز هم عملکرد خوبی داشته باشم و موفقیت‌های گذشته برایم تکرار شود. در پدیده دوستان خوبی دارم که خوشحالم در کنارشان هستم و امیدوارم جواب اعتماد آقای مهاجری را هم بدهم.

وی در مورد اهدافش در باشگاه پدیده خراسان تأکید کرد: هدف مهم من جبران عملکردم در سال گذشته است و مهم‌تر از همه این است که می‌خواهم دوباره به تیم ملی برگردم. اگر عملکرد خوبی داشته باشم شک نکنید که کی‌روش هم مرا دعوت می‌کند.

مهاجم جدید تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین خاطر نشان کرد: تمام هدف ما این است که در فصل جاری بهترین عملکرد را داشته باشیم و پدیده در بهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد. امیدوارم که تیم ما در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشد و ما به دنبال رسیدن به یک موفقیت بزرگ هستیم. خوشبختانه این تیم کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

خلعتبری در مورد اینکه در پدیده پیراهن شماره چند را برتن می‌کند، اظهار داشت: من چند سال شماره 9 را پوشیدم، اما دوست دارم امسال شماره 10 را برتن کنم. اگر این امکان وجود داشت که شماره 10 را می‌پوشم در غیر این‌صورت شماره دیگری را برتن می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید