جلالی: در خصوص جدایی حسینی از کادرفنی باید فکر کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که در خصوص جدایی دستیار جدیدش فکر کرده و سپس تصمیم خود را اعلام می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی در خصوص اینکه مجتبی حسینی، دستیار جدیدش  گزینه هدایت تیمی شده و به همین دلیل قصد جدایی از کادرفنی پیکان را دارد، اظهار داشت: اینکه حسینی گزینه کجاست، از آن بی‌خبرم، اما او صبح امروز (جمعه) با من تماس گرفت و در خصوص مواردی صحبت کرد. از من خواست که موافقت کنم که دیگر در پیکان نباشد و من هم تصمیم‌گیری در این خصوص را به فردا موکول کردم تا در این زمینه فکر کنم.

وی درباره اینکه اگر مخالف جدایی حسینی باشد این مربی در کادرفنی پیکان باقی خواهد ماند، گفت: نمی‌خواهیم کسی را به زور کنار خودمان حفظ کنیم. ما یک گروه صمیمی هستیم و از هر چیزی مهم‌تر این صمیمیت است.

سرمربی پیکان در واکنش به این موضوع که مجتبی حسینی را پس از چند روز فکر کردن انتخاب کرده بود و در صورت جدایی او آیا گزینه دومی برای اضافه شدن به کادرفنی‌اش وجود دارد یا بار دیگر باید در این زمینه فکر کند، خاطرنشان کرد: ابتدا فردا تکلیف جدایی یا عدم جدایی حسینی مشخص شود و پس از آن به مسئله دیگر می‌پردازیم.

جلالی در مورد نحوه برگزاری تمرینات پیش از فصل پیکان نیز گفت: تمرینات ما چهار روز است که شروع شده و امروز بازیکنان ما استراحت داشتند. تستی هم که روز دوم گرفتیم نتایج خوبی داشت و نتایج این تست دوره آماده‌سازی ما را راحت‌تر می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید