یک رسانه‌ ورزشی یونان اعلام کرد

باشگاه پاناتینایکوس تمایلی به عقد قرارداد با مسعود شجاعی ندارد

یک رسانه‌ ورزشی یونان اعلام باشگاه پاناتینایکوس دیگر تمایلی به عقد قرارداد با مسعود شجاعی ندارد و پرونده جذب این بازیکن ایرانی را بسته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود شجاعی برای اولین بار اعلام کرد که باشگاه پاناتینایکوس او را می‌خواهد، اما در شرایط فعلی مسئولان تیم سبزپوش یونانی از راهی که ملی‌پوش ایرانی و مدیر برنامه‌هایش انتخاب کرده‌اند ناراضی هستند، زیرا اعتقاد به بازارگرمی آنها دارند.

در ادامه خبر سایت رادیو ورزش یونان با اشاره به بازارگرمی و بازکردن تمامی درهای لازم جهت دریافت پیشنهادهای بهتر و بیشتر آمده است: مسئولان باشگاه پاناتینایکوس چنین رویه‌ای را نمی‌پسندند. پرونده انتقال مسعود شجاعی به صورت کامل توسط باشگاه پاناتینایکوس ملغی نیست، اما شاید نیکوس، مدیر فنی باشگاه را به بررسی انتقال بازیکن دیگری مجاب کند. 

مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس که قراردادش پایان یافته است چند روز قبل از دریافت پیشنهاد تیم مطرح پاناتینایکوس خبر داد و از سویی علاقه‌مندی خود را برای ماندن و تمدید قرارداد با تیم فعلی‌اش اعلام کرده بود، صحبت‌هایی که به مذاق سران پاناتینایکوس خوش نیامده و اعتقاد به بازارگرمی این ملی‌پوش ایرانی دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید