دفاعیه تراکتورسازی به فیفا ارسال شد

باشگاه تراکتورسازی دفاعیه‌ خود درباره وضعیت سینا عشوری را به فیفا ارسال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لایحه دفاعیه باشگاه تراکتورسازی درباره ورود نام سینا عشوری به لیست بازیکنان این تیم امروز به فیفا ارسال شد. بر این اساس باشگاه تراکتورسازی با ارائه مستندات و مدارک مستدل قانونی مدعی شده که رابطه قراردادی این باشگاه با سینا عشوری همچنان برقرار است و این بازیکن به عنوان بازیکن فعلی باشگاه باید بتواند در فصل جدید سرخپوشان را همراهی کند.

طبق محرومیت فیفا تراکتورسازی امکان جذب بازیکن جدید را نخواهد داشت این در حالی است که طبق استدلال باشگاه، سینا عشوری با تراکتورسازی قرارداد دارد و حتی در طول نیم فصل دوم بخشی از مبلغ قرارداد خودش را دریافت کرده است. بر این اساس، مدارک باشگاه نشان می‌دهد که قرارداد سینا عشوری فسخ نشده و رابطه قراردادی دوجانبه بر همین اساس معتبر است.

نام سینا عشوری در نیم فصل به دلیل مصدومیت از فهرست بازیکنان تراکتورسازی خارج شد اما پس از آن مشخص شد که این باشگاه مجاز به جذب بازیکن و جایگزین نمودن بازیکنان جدید در فهرست خودش نیست. بر همین اساس تراکتوری‌ها خروج نام عشوری از لیست را نیز غیر رسمی می‌دانند و بر این عقیده هستند که این بازیکن، مثل همه بازیکنان دیگر باشگاه می‌تواند به لیست برگردد.

استدلال تراکتوری‌ها مورد پذیرش کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفته اما سازمان لیگ در انتظار پاسخ فیفا است تا عشوری با موافقت فدراسیون جهانی فوتبال وارد لیست بازیکنان تراکتورسازی شود تا مبادا شامل بر محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن جدید نباشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید