امیدواریم تیم ملی از گروهش در جام جهانی صعود کند

سلطانی‌فر: طاهری بازنشسته است ولی می‌ماند

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از نمایشگاه قرآن بیان کرد: تا آخر خرداد در هیات مدیره سرخابی‌ها ترمیم را انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از نمایشگاه قرآن، در پاسخ به خبرنگاران درباره ترمیم در هیات مدیره سرخابی‌ها بیان کرد: تا آخر خردادماه در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس ترمیم را انجام خواهیم داد.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که بارها از ترمیم در هیات مدیره گفته‌اید اما آخر با هیات مدیره جلسه‌ای را برگزار کرده‌اید و بیان کرده‌اید با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند و اینکه طاهری بازنشسته است، پاسخ داد: طاهری بازنشسته است اما به کارش ادامه می‌دهد. نهادهای نظارتی بسیاری وجود دارند. شما دیگر اذیت نکنید.

او درباره صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و خواسته‌های کی‌روش نیز بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان همه جوره حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. تیم حضوری مقتدرانه در دور مقدماتی دارد و توانست بدون گل خورده و با کسب ۲۰ امتیاز به جام جهانی صعود کند که این یک نتیجه تاریخی است. امیدواریم با همین اراده، برنامه‌ریزی و تدبیر کادر فنی و همت ملی‌پوشان و حمایت وزارت ورزش و جوانان و برنامه فدراسیون فوتبال، در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ بتوانیم از گروه خود صعود داشته باشیم. البته هنوز قرعه مسابقه‌ها مشخص نیست چرا که تنها دو تیم به جام جهانی تا به امروز صعود کردند و قرعه رقابت‌ها مشخص نیست ولی حتما وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از تیم ملی حمایت خواهد داشت تا تیم ملی حضوری پرقدرت در جام جهانی داشته باشد.

سلطانی‌فر درباره نقش قرآن در موفقیت ورزش نیز بیان کرد: همان طور که قرآن نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارد در ورزش نیز تاثیر جدی دارد. بارها شاهد بودیم چه در ورزش‌های انفرادی و چه تیمی، ملی‌پوشان در کنار تمرین‌ها و آموزش‌های فنی خود، با توسل می‌توانند انرژی مضاعفی را برای کسب موفقیت به دست آورند.

او در ادامه افزود: در رشته‌های ورزشی جوانمردی و اخلاص یکی از اصول و اهداف ماست که با الهام از ارزش‌های قرآنی در شئونات زندگی تحقق پیدا می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید