تاج: هیچ تهدید امنیتی در بازی ایران و ازبکستان نداشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در دیدار ایران و ازبکستان هیچ تهدید امنیتی وجود نداشت و بازی به بهترین شکل برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج با رد برخی اخبار مبنی بر تهدیدات امنیتی در بازی ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی در تهران گفت: با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی و حراست وزارت ورزش و جوانان و همکاری تماشاگران فهیم، این بازی بدون هیچ تهدیدی برگزار شد.

وی افزود: ایران نه نتها به خوبی امنیت رقابت‌های خود را تامین و تضمین می کند بلکه برای میزبانی سایر بازی‌های بین المللی نظیر دیدار امروز عراق و ژاپن در مرحله انتخابی جام جهانی هم این توانایی را دارد که در امنیت کامل میزبان باشد و این موضوع مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نیز هست.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به تضمین‌های این فدراسیون به نهادهای بین المللی فوتبال گفت: ما برای برگزاری بازی ایران و ازبکستان و همین‌طور عراق و ژاپن با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردیم و تایید آنها برای میزبانی این رقابت‌ها داریم.

تاج همچنین از امضای تفاهم نامه بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و ژاپن نیز خبر داد و گفت: رئیس فدراسیون ژاپن میهمان ایران است و امروز در زمینه‌های مختلف با ژاپنی‌ها تفاهم نامه همکاری امضا کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره خالی بودن صندلی های بازی ایران و ازبکستان گفت: فروش بلیت اینترنتی بوده است و این روش به طور جدی ادامه خواهد داشت. ما دیگر بلیت کاغذی در دست تماشاگران نخواهیم دید و این موضوع باید در فوتبال ما نهادینه شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید