۱۴ کماندار معلول به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند

ئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از دعوت ۱۴ نفر به مرحله سوم اردوی تیم ملی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید کهتری با اعلام این خبر گفت: در پایان مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان و پس از برگزاری جلسه کمیته فنی با کمیته ملی پارالمپیک، 14 کماندار به مرحله سوم اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: رقابت‌های رنکینگ بین‌المللی جمهوری چک از 25 تیرماه تا دوم مردادماه برگزار می‌شود و اردوی سوم تیم ملی نیز از 12 تا 22 تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون جانبازان و معلولین هدف از شرکت در مسابقات چک را تدارکات برای حضور در رقابت‌های جهانی چین دانست و ادامه داد: هدف از شرکت در این مسابقات آمادگی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی است که شهریورماه در چین برگزار می‌شود.

* اسامی دعوت شدگان به مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی به شرح زیر است:

کامپوند مردان:

هادی نوری، سینا منشازاده و رمضان بیابانی

کامپوند بانوان:

سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری

ریکرو مردان:

غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر فتاحی

ریکرو بانوان:

زهرا نعمتی، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش

کلاس w1 آقایان: مجید کاکوش

کلاس W1 بانوان: زهرا حسینی

کهتری درخصوص دعوت و اعزام نشدن ابراهیم رنجبر و محدثه کهنسال به این رقابت‌ها نیز گفت: رنجبر در بخش ریکرو پارالمپیک ریو موفق به کسب 2 مدال شد، اما چون فعالیت خود را در رشته کامپوند آغاز کرده و در اردوهای تیم ملی شرکت نکرده است ترجیح داد در این رقابت‌ها شرکت نکرده و برای مسابقات آینده تلاش کند تا رکوردهای خوبی به ثبت برساند.

وی افزود: محدثه کهنسال به دلیل امتحان کنکور در اردوها شرکت نکرد و به مسابقات بین‌المللی جمهوری چک نمی‌رسد، اما تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جهانی جوانان پرتغال، آسیایی تهران و جهانی چین انجام می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید