حضور تیم والیبال امید ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

سرپرست تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال مردان ایران گفت که این تیم به عنوان نماینده کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم تا دهم مردادماه سال جاری در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می‌شود.

بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر 23 سال کشورمان با هدایت خوان سیچلو به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می‌کند.

سرپرست تیم والیبال زیر 23 سال ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه تیم زیر 23 سال ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا میدان تدارکاتی بسیار خوبی برای این تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی مصر برگزار می‌شود و تیم ایران به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها نیز شرکت می‌کند.

تیم ملی والیبال ایران سابقه حضور در 15 دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را در پرونده کاری خود دارد و در سال‌های 2011 و 2013 عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد و در سال‌های 1997 و 2009 نیز مدال‌های نقره و برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید