آنالیز الکساندر نوری از بازی ایران مقابل ازبکستان

الکساندر نوری درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان حرف های جالبی زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الکس نوری درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: عملکرد تیم آقای کی روش را تحسین می کنم و شاهد هستیم تمام بازیکنان در زمین به وظایفشان پایبند هستند و این کار گروهی که در تیم ملی می بینیم منحصر به فرد هست و دلیل موفقیت تیم ملی ایران زحمتی است که شما آقای کی روش برای تیم کشیده اید. خیلی افتخار می کنم راجع به صحبت هایی که امشب درباره من کردید. کار شما را دنبال می کنم و کار فوق العاده ای انجام دادید و به شما تبریک می گویم.

وی درباره مسابقه ایران و ازبکستان گفت: ایران بازی را کاملا کنترل کرد و خطر خاصی از طرف ازبکستان روی دروازه ایران ایجاد نشد. ساختار خوبی داشتیم و کلید برد ما این بود که همه در دفاع کمک کردند و خیلی زحمت کشیدیم که جابجا شویم و بازی بدون توپ ما خیلی خوب بود و یکی از ویژگی های بارز تیم ملی که خیلی تاثیرگذار بود این بود که موقعیت های کمی در اختیار حریف می گذاشت و هشتمین بازی پیاپی بود که گلی دریافت نکردیم و نشان می دهد که همه برای این مسئله زحمت کشیدند. ما با بازیکنانی مثل طارمی و آزمون در نوک حمله کیفیت خاصی داریم و این را امروز دیدم که باعث خوشحالی من شد.

 نوری درباره اینکه چه حسی دارد شب صعود ایران به جام جهانی به ایران آمد گفت: این چیز خیلی خاصی برای من است. من با پدرم اینجا هستم و کشور اجدادم و ریشه ام اینجاست و این یک احساس خیلی خاص به من می دهد وقتی آدم ها را می بینم که این قدر عشق می ورزند و به تیم در زمین روحیه می دهند چیز خارق العاده ای است. 

وی درباره اینکه آیا بازیکنی از ایران به تیمش وردربرمن می برد گفت: استعدادهای خیلی خاصی در ایران داریم. امروز برای من خیلی مهم بود که ببینم وضعیت بازیکنان به چه صورت است و خدا را چه دیدی باید ببینیم در آینده چه می شود و همیشه علاقه داریم یک سری بازیکنان را به بوندسلیگا بیاوریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید