دوناروما: از میلان جدا نخواهم شد

سنگربان ایتالیایی روسونری که مدتی است شایعه خروجش از سن‌سیرو به گوش می‌رسد، تأکید کرد که می‌خواهد در این تیم به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان 18 ساله میلان که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اعلام کرد قصد دارد در روسونری بماند و حتی در این شهر به دنبال خانه می‌گردد.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه میلان از تعلل دوناروما برای تمدید قراردادش ناراحت است. ظاهراً دوناروما برای میلانی‌ها این شرط را گذاشته که اگر آنها در فصل آینده نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند، به او اجازه رفتن بدهند و همین موضوع موجب بروز اختلاف میان طرفین و انتشار شایعه قطع همکاری احتمالی آنها شده است.

دوناروما اما اکنون می‌گوید که میلان همچنان گزینه اول او برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش است. او در زمین تمرینی تیم ملی ایتالیا به نشریه GQ‌ گفت: همه می‌دانند که خواسته من ماندن در میان است. در این شهر به دنبال خانه می‌گردم تا با خانواده‌ام زندگی کنم. خونسردم چون همه طرف‌های قرارداد تصمیمی که من گرفته‌ام را می‌دانند. واقعاً به روسونری تعلق خاطر دارم.

دوناروما درباره جان لوئیجی بوفون، سنگربان و کاپیتان حال حاضر تیم ملی ایتالیا هم گفت: بوفون؟ او یک اسطوره است که همه عاشقش هستند. در تمرینات سعی می‌کنم تا جای ممکن توپ‌ها را از چنگ او درآورم.

 

دیدگاه تان را بنویسید