۴۰ هزار صندلی خالی در فاصله 9 ساعت مانده به آغاز بازی ایران و ازبکستان

با وجود اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم فروش بلیط کاغذی برای بازی امروز تیم ملی ایران، هنوز ۴۰ هزار بلیت به صورت اینترنتی به فروش نرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که کمی بیش از ۹ ساعت تا شروع بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقیمانده، هنوز حدود ۴۰ هزار بلیت ورزشگاه آزادی به فروش نرفته است. این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه آزادی بعد از صندلی‌گذاری کمی بیش از ۷۸ هزار نفر است.

این در حالی است که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال تمام بلیت‌های بازی امروز به صورت اینترنتی فروخته می‌شود و به هیچ وجه بلیت کاغذی مقابل درب‌های ورودی فروخته نمی‌شود.

هر چند تجربه نشان داده که فروش اینترنتی بازی‌های فوتبال در ایران به صورت کامل اجرا نمی‌شود و معمولا هوادارانی که بدون بلیت به ورزشگاه آزادی می‌روند، در نهایت موفق به خرید بلیت کاغذی می‌شوند اما به نظر می رسد این بار، با توجه به حساسیت بالای بازی امروز و تاکید مسئولان برگزاری مسابقه به اجرای دقیق تدابیر امنیتی، قطعا در ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد. انتظار می‌رود که هواداران فوتبال ملی نیز با درک حساسیت‌ها، به امید خرید بلیت کاغذی راهی استادیوم نشوند و هر چه سریع‌تر بلیت بازی را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانند با پیروزی در این بازی، صعود خود به جام جهانی روسیه را قطعی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید