ویسی: از باشگاه‌هایی که با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کنند، شکایت می کنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی در مورد قبول هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من در بدترین شرایط تصمیم گرفتم که به این تیم برگردم. این درحالی است که در فصل گذشته هم دوست نداشتم از این تیم جدا شوم، اما مسئولان باشگاه مرا نخواستند. آنها امسال دوباره از من دعوت به همکاری کردند و من هم این پیشنهاد را قبول کردم. می‌دانم کار سختی درپیش داریم،اما باید تلاش کنیم تا برای فصل جدید تیم خوبی ببندیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند فصل گذشته با تصمیم خودش از استقلال خوزستان جدا شده است، خاطر نشان کرد: اصلاً این‌طور نبود و من می‌خواستم بمانم، حتی به مسئولان باشگاه گفتم که چند پیشنهاد دارم و از آنها خواستم تکلیف مرا مشخص کنند. مسئولان باشگاه اما گفتند که می‌توانم جدا شوم و به پیشنهادهای دیگر فکر کنم و من هم در نهایت تصمیم گرفتم که از استقلال خوزستان بروم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به شرایط بحرانی این تیم و جدایی چند بازیکن تأثیرگذار از جمع آبی‌پوشان خوزستانی اظهار داشت: طبیعتاً بازیکنانی که قرارداد ندارند برای فصل آینده حق انتخاب خواهند داشت و ما سعی می‌کنیم برای جانشینی آنها بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنیم، اما بازیکنانی که قرارداد دارند نمی‌توانند از تیم ما جدا شوند و از باشگاه‌هایی که با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کنند، شکایت خواهیم کرد.

ویسی درباره وضعیت بازیکنانی مانند زبیدی، دانیال ماهینی و شریفی تصریح کرد: جدایی آنها غیرقانونی است و این بازیکنان با استقلال خوزستان قرارداد دارند. باشگاه برای پرداخت طلب بازیکنان یک چک سه میلیاردی را به محمد طیبی داده است و با این شرایط بازیکنان بالای 50 درصد از قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند. با این اوصاف آنها نمی‌توانند از استقلال خوزستان جدا شوند.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون شانس موفقیتش در تیم استقلال خوزستان گفت: من نهایت تلاش خود را انجام خواهم داد. اگر مشکلات مالی حل شود برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول می‌جنگیم، ولی اگر حل نشود باید تلاش کنیم تا سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما باید کاری کنیم تا بازیکنان برای ماندن در استقلال خوزستان دلگرم شوند. در چند سالی که در اینجا مربیگری کردم پول بچه‌ها پرداخت شد و حالا باید روال گذشته دوباره در تیم ایجاد شود. الان حس اعتماد در باشگاه استقلال خوزستان مُرده است، ولی ما باید با بازیکنانی که قرار است با آنها کار کنیم صحبت کرده و این حس اعتماد را به آنها برگردانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید