ولاسکو: می‌توانستیم ایران را ببریم اما باختیم

سرمربی تیم والیبال آرژانتین پس از شکست مقابل ایران گفت: بازی خوبی بود اما نارضایتی من به خاطر این است که می‌توانستیم ببریم اما باختیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خولیو ولاسکو سرمربی تیم والیبال آرژانتین پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: بازی در میان این جمعیت کار را برای بازیکنمانم سخت کرد بازی خیلی سختی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در تاکتیک و تکنیک خوب عمل کردند باید بهتر شوند و بیشتر تلاش کنند. برای من بازی در آزادی تجربه خاصی است.

وی افزود: بخشی از نارضایتی من به خاطر این است که می‌توانستیم ببریم اما باختیم. باید برای بهتر شدن تلاش کنیم. ایران بازی خوبی انجام داد. اما این فقط یک بازی بود. ما باید به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم. من خوشحالم زیرا بازی خوبی انجام دادیم و اذیت شدیم اما لذت بردیم.

سرمربی آرژانتین یادآور شد: ایران تیم قدرتمندی است و والیبال خوب دارد. مثل آرژانتین و بلژیک می ماند که تلاش می کنند بین هشت تیم برتر جهان باشند. کولاکوویچ تلاش می کند به این هدف برسد مثل من در آرژانتین.  رسیدن به این جایگاه سخت است. امیدوارم به آن برسیم. ایران در لیگ جهانی سال قبل خوب بود و الان هم خوب کار می کند.

ولاسکو در پاسخ به سوالی درباره درگیری لفظی با پاسور ایران گفت: ترجیح میدهم به این سوال پاسخ نگویم.

سرمربی آرژانتین خطاب به مردم ایران گفت: این خیلی سخت است که به مردم ایران چیزی بگویم. من عاشق مردم ایران هستم. سه سال تجربه بسیار خوبی را نه تنها با والیبال بلکه با مردم ایران داشتم. دوستان زیادی در ایران دارم. همیشه از سفر به ایران خوشحال می شوم. امیدوارم در سال آینده ایران به آرژانتین بیاید تا بتوانم این تیم را به مردم کشورم نشان دهم.

وی در پایان گفت: در سال های گذشته تغییراتی در والیبال جهان داشتیم. در گذشته اگر تیم در یک تورنومنت قهرمان می شد در سایر رقابت ها هم جام می گرفت. اما الان در قهرمانی جهان لهستان می درخشد و در المپیک برزیل قهرمان شده است. این خیلی سخت است که نتیجه لیگ جهانی را پیش بینی کنم زیرا تعدادزیادی از تیم ها خیلی خوب هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید