پیمان اکبری در گفتگو با جی پلاس:

با اعتماد به جوانها آرژانتین را بردیم/ فراموش نکنیم ولاسکو روی نیمکت حریف بود!

مربی تیم ملی والیبال گفت: در ست های سوم و چهارم آرژانتینی ها خیلی خوب کار کردند و نباید فراموش کنیم که ولاسکو روی نیمکت آرژانتین نشسته است.

لینک کوتاه کپی شد

پیمان اکبری درباره بازی تیم ملی والیبال ایران و آرژانتین در لیگ جهانی والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس اظهار کرد: ما در دو ست ابتدایی بسیار خوب بودیم و بازی کم نقصی را از بازیکنان ایران دیدیم. در دریافت ها و دفاع خیلی خوب کار کردیم و در کل یک تیم منسجم بودیم.

اکبری ادامه داد: در ست های سوم و چهارم اما موضوع به شکل دیگری بود. بازیکنان آرژانتین خیلی خوب کار کردند و به فضای ورزشگاه آشنا شدند و کمی راحت تر بازی کردند. نباید فراموش کنیم که مربی آرژانتین خولیو ولاسکو است. مربی که جزو اسطوره های مربی گری دنیای والیبال است. 

 

مربی تیم ملی والیبال گفت: حضور معنوی نژاد واقعا به تیم ملی کمک کرد. این بازیکن جوان به نوعی جریان بازی را تغییر داد البته نباید منکر بازی دیگر بازیکنان تیم ملی شویم. اما بازهم او ثابت کرد که می توان به جوانان اعتماد کرد. البته نباید از حمایت هواداران به خصوص در ست پنجم غافل شد که باعث برد ایران در این بازی مهم شد.

او درباره دیگر بازی های تیم ملی ایران در لیگ جهانی گفت: باید کمی استراحت کنیم و برای هفته سوم آماده شویم. بازی های هفته سوم ما در لهستان برگزار می شود و با تیم های روسیه، آمریکا و لهستان هم گروه هستیم. هر سه این تیم ها جزو بهترین های جهان هستند که سابقه خوبی در دنیای والیبال دارند.

اکبری در پایان گفت: لیگ جهانی اولین تورنمنت ما با کولاکوویچ بود. باید منتظر بمانیم تا ترکیبی که تغییر کرده است جا بیفتد. بازیکنان جوانی به تیم آمده اند و باید به آن ها فرصت داد.

دیدگاه تان را بنویسید