بوفون: یوونتوس حق دارد به دنبال جانشین برای من باشد

دروازه بان باتجربه یوونتوس اذعان کرده هیچ بازیکنی ابدی نیست و این تیم حق دارد به دنبال جانشین او باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جیانلوئیجی بوفون ۳۹ ساله که یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد در واکنش به اخبار رسانه ها مبنی بر تلاش این تیم برای جذب شزنی یا دوناروما عنوان کرده از رقابت با این دروازه بانان استقبال می کند و یوونتوس حق دارد که از الان به فکر جانشین او باشد. 

بوفون به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته: به نظر من شزنی و دوناروما گزینه های مناسبی برای یوونتوس هستند. باور دارم که همیشه فرد منطقی بودم که سعی کرده معنای اتفاقات را درک کند. یووه کار درستی می کند که برای خرید دروازه بانی مثل دوناروما تلاش می کند. تیم ملی ایتالیا کار درستی می کند که به دوناروما فرصت می دهد.  

در نهایت شما به خاطر لیاقت تان پیشرفت می کنید و من همیشه گفتم که یک مربی باید ترکیبش را برای پیروز شدن انتخاب کند. همین به من انگیزه می دهد چون می دانم که در این سن برای حفظ جایگاهم باید تلاش کنم. روزی که تصمیم بگیرم دیگر نمی خواهم تلاش کنم باید در خانه بمانم چون دروازه بانانی چون شزنی و دوناروما با شایستگی جای مرا را خواهند گرفت. 

من ابدی نیستم و هیچ وقت هم به غیر این فکر نکردم. یوونتوس و ایتالیا به درستی برای آینده برنامه دارند. آن ها نباید به افراد توجه کنند. قبلا گفتم که شاید پس از بازنشستگی مربی نشوم. پس از آویختن کفش هایم دوست دارم یک مقدار استراحت کنم چون کارنامه طولانی و پرفشاری داشتم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید