رقابت های جهانی جوانان زیر ۲۳ سال – کانادا ۲۰۱۷

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مقابل قهرمان اروپا مغلوب شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال در دومین دیدار خود در رقابت های جهانی کانادا شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال ایران، در دومین دیدار مرحله گروهی مقابل ترکیه، به میدان رفت.

در این دیدار تیم ترکیه، قهرمان قاره اروپا، با نتیجه 53 بر 71 توانست مقابل تیم ایران به برتری دست یابد. پیش از این تیم ملی جوانان کشورمان مقابل تیم استرالیا به پیروزی دست یافته بود و سومین دیدار این تیم روز شنبه، ساعت 18 به وقت محلی تورنتو، مقابل تیم میزبان، کانادا، برگزار می شود.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله ی گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید