نعمتی: هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای پیوستن به این تیم هیچ شرطی در قراردادش نگنجانده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک نعمتی درباره پیوستنش به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پس از اینکه سه سال خوب را در پیکان گذراندم قراردادم با باشگاه پیکان به پایان رسید. می‌توانستم خودم برای آینده‌ام تصمیم بگیرم و با توجه به اینکه در نیم فصل از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داشتم و خودم هم یکی از آرزوهای قلبی‌ام پیوستن به این تیم بود، پرسپولیس را برای هدف‌های بزرگترم انتخاب کردم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس درخشش بیشتری داشته باشم و هواداران این تیم را خوشحال کنم. من پیشنهادهای زیاد دیگری از تیم‌های دیگری هم داشتم. شاید بتوان گفت اکثر تیم‌های لیگ برتری به من پیشنهاد داده بودند اما می‌خواستم اگر قرار است از پیکان جدا بشوم به تیم خیلی بهتری بروم تا روند پیشرفتم بهتر شود. پیکان خانه من بود و در این تیم واقعا راحت بودم اما برای پیشرفت بیشترم به پرسپولیس آمدم.

او درباره اینکه رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس کار دشواری خواهد بود هم گفت: برانکو به من گفته است در بیشتر پست‌ها به من فکر کرده است. امیدوارم بتوانم نظر او را به خودم جلب کنم. در پرسپولیس بازی کردن واقعا سخت است اما امیدوارم که بتوانم جایگاه ثابتم را در تیم به دست بیاورم و درخشش خوبی در این تیم داشته باشم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلی که با پیراهن پیکان فصل گذشته به مهدی رحمتی زد هم گفت: قبل از آن بازی تمرین‌های زیادی برای شوت‌زنی انجام داده بودم. مربیان هم خیلی روی شوت‌زنی من کار کرده بودند. خدا را شکر در بازی با استقلال این شرایط برایم به وجود آمد و توانستم از این فرصت استفاده کنم. امیدوارم اگر در پرسپولیس هم فرصتی به دست بیاورم بتوانم گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم. من به پرسپولیس آمده‌ام که هم خودم و هم باشگاه پرسپولیس پیشرفت کند و باعث شادی دل هواداران شوم.

او تصریح کرد: هر کسی در کودکی زمانی که به درک و تشخیص طرفداری می‌رسد قاعدتا طرفدار یک تیم می‌شود. من هم در همان  کودکی طرفدار پرسپولیس بودم و آرزو داشتم روزی برای این تیم بازی کنم. همه خانواده‌ من هم پرسپولیسی هستند و الان خوشحالند که به پرسپولیس پیوستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای پیوستن به پرسپولیس با بزرگان این تیم مشورت کرده است یا خیر گفت: اولین کسی که بازی‌اش را واقعا دوست داشتم آقای علی کریمی بود و در ادامه هم محسن خلیلی و همین طور علی نیکبخت واحدی را دوست داشتم. قبل از آمدن با فرشاد پیوس صحبت کردم و ایشان مشورت‌های خوبی به من دادند. امیدوارم که مشورت‌های آقای پیوس کمک‌حال من بشود.

نعمتی درباره اینکه آیا برای عقد قرارداد با پرسپولیس و پوشیدن شماره خاصی شرطی گذاشته است، گفت: من اصلا راجع به شماره و اینکه چه شماره‌ای بر تن کنم با باشگاه صحبت نکردم. هر شماره‌ای قسمت باشد می‌پوشم و مشکلی از این بابت ندارم. البته هیچ شرطی هم در قراردادم ذکر نکردم. یعنی حتی اگر در دو سال آینده پیشنهاد خارجی هم داشته باشم آن باشگاه باید به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. البته در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی هم درباره مبالغ قراردادم و اینکه اختلاف مبلغ با باشگاه دارم مطرح شد اما هیچ کدام از این حرف‌ها صحت ندارد. من پس از جلسه اولم تا جلسه دومم با باشگاه پرسپولیس با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم تا درباره این مسئله صحبت کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابتش با هم‌پستی‌هایش در این تیم گفت: در همه تیم‌ها رقابت وجود دارد. من هم امیدوارم که فقط هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع باشگاه پرسپولیس باشد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید