پاسخ فیفا به موضوع حق پخش جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه

یفا به موضوع توافق با روس‌ها بر سر حق پخش تلویزیونی جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ در این کشور واکنش رسمی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیفا در پاسخ به مکاتبه شبکه آر اسپورت روسیه درباره وضعیت حق پخش تلویزیونی 2 رقابت مهم فوتبالی در این کشور شامل جام کنفدراسیون‌ها و جام‌جهانی تاکید کرد که مذاکره طرفین همچنان ادامه دارد.

روز گذشته تیناتین کاندلاکی، تولید کننده شبکه تلویزیونی مسابقات روسیه گفته بود که توافق نهایی با فیفا درباره عقد قرارداد حق پخش به زودی حاصل خواهد شد اما جزئیات تفاهم را نمی‌تواند اعلام کند.

در این میان شبکه اسپورت روسیه با فیفا مکاتبه کرد و خواستار پاسخ روشن فیفا در رابطه با موضوع حق پخش تلویزیونی جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام جهانی 2018 شد. مسئله‌ای که به یکی از دغدغه‌های اصلی روس‌ها و فیفا تبدیل شده است.

فیفا در پاسخ مکتوب به شبکه آر اسپورت روسیه آورده است: در پاسخ به درخواست شما باید اعلام کنیم که مذاکره‌ها همچنان ادامه دارند. تمام اطلاعات در این رابطه در زمان خودش اعلام خواهند شد. به همین خاطر نمی‌توانیم هیچ توضیح بیشتری دهیم.

جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان برگزار خواهد شد. روسیه همچنین میزبان جام جهانی 2018 با حضور 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید