بوفون: رونالدو و بنزما کابوس من نیستند

دروازه‌بان بانوی پیر گفت که او و هم‌تیمی‌هایش به دنبال تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جان‌لوئیجی بوفون در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) یوونتوس برابر رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: در ما تنشی مثبت، درجه خوبی از تمرکز و شور و شوق خاصی برای انجام کاری تاریخی وجود دارد. به نظرم بهتر است بازی فردا را همانند آزمونی مهم در نظر داشته باشیم و هر یک از ما بهترین بازی‌مان را برابر رئال به نمایش بگذاریم.

وی افزود: رسیدن رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا شاید پیشرفت و موفقیت جدیدی برای این تیم نباشد. آنها موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند و در چنین شرایطی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند که همین می تواند کار را برای آنها راحت‌تر کند، اما این تعادل بازی را تغییر نمی‌دهد.

دروازه‌بان 39 ساله بیانکونری تصریح کرد: هواداران با شور و شوق‌شان ما را به جلو سوق می‌دهندو این همانند عنصری مازاد به ما انرژی ناشناخته‌ای برای جنگیدن و ایستادگی مقابل شور و شوق رئال مادرید می‌دهد.

بوفون تأکید کرد: ما فردا با اعتماد به نفس و البته بافروتنی پا به میدان خواهیم گذاشت. رئال مادرید به پیروزی در فینال‌ها خو گرفته است و ما هم به شکست در فینال‌ها، بنابراین این بازی می‌تواند تاریخ را به شکلی دیگر تغییر دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: رونالدو و بنزما کابوس من نیستند، به خصوص اینکه در رئال مادرید بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند به من ضربه بزنند و یک شب برای اینکه تمامی رویای‌ها آنها برآورده شود کافی نیست!

 

دیدگاه تان را بنویسید