رونالدو: خامس برای جدایی از رئال مادرید دلایل خودش را دارد

فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد تا هم‌تیمی کلمبیایی‌اش در سانتیاگو برنابئو بماند اما در عین حال به او برای ترک رئال حق می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از آنجایی که خامس رودریگس 25 ساله در تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان آن‌طور که باید فرصت بازی پیدا نکرده، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی وی از رئال مادرید مطرح است. او که در فصل اخیر لالیگا تنها 22 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داد و از این بین تنها 13 بار از ابتدا در ترکیب تیمش بود، مورد توجه تیم‌های منچستریونایتد و اینتر است.  

کریستیانو رونالدو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سِکستا» اسپانیا در این باره گفت: خامس دلایل خودش برای جدایی از رئال مادرید را دارد و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. اگر رودریگس خوشحال نیست و اگر به دنبال چیز بیشتری است، پس باید به دنبال بهترین گزینه برای خود باشد.

وی افزود: اگر خامس نظر من را می‌خواهد بداند، به او می‌گویم که در رئال بماند. قطعاً او هم از برخی چیزها شاکی است و بهترین چیز برای او بیشتر بازی کردن است، اما اینها موضوعاتی کاملاً شخصی است. خامس پتانسیل بازی برای رئال را دارد، اما به هر حال او هم دلایل خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت.

خامس 25 ساله که در سال 2014 در ازای 75 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست، گفته می‌شود با منچستریونایتد به توافق اولیه رسیده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید