آخرین خبرها از تیم ملی در آستانه لیگ جهانی والیبال

پس از اعتراض ایران به ایتالیا در خصوص نحوه برنامه ریزی تمرینات در هفته نخست لیگ جهانی، میزبان دو جلسه تمرین دیگر برای تیم ملی والیبال کشورمان در نظر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ جهانی 2017 در روزهای 12 تا 14 خردادماه به ترتیب با تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان دیدار می‌کند. این مسابقات در شهر پیزارو ایتالیا در سالن آدریاستیک آرنا برگزار خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون والیبال ایتالیا چند روز پیش با ارسال هندبوک هفته نخست این رقابت ها برنامه تمرینی تیم‌های گروه A1 را در این هفته اعلام کرد که ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به نحوه برنامه‌ریزی میزبان برای تمرین تیم ایران اعتراض کرد، چرا که روز چهارشنبه تنها یک جلسه تمرین در برنامه تیم ایران وجود داشت و روز پنج شنبه که روز قبل از مسابقات است و یکی از مهم ترین روزهای تمرینی محسوب می‌شود و مطابق مقررات میزبان می‌بایست حتما یک جلسه تمرین در سالن مسابقه را برای هر یک از تیم‌های شرکت کننده فراهم کند، ایران تمرینی نداشت.

بدین ترتیب امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال از تهران مراتب اعتراض تیم ایران را به میزبان اعلام کرد و روز گذشته به محض ورود به پیزورا در جلسه با «مارکو کارپانتو» مدیر اجرایی لیگ جهانی در ایتالیا این مشکل را عنوان کرد و از آن‌ها خواست که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه روزی دو جلسه تمرین برای تیم ملی ایران در نظر بگیرند.

پس از این جلسه مقرر شد تیم ملی والیبال ایران صبح امروز از ساعت 9 تا 10 صبح در سالن وزنه به تمرین بدنسازی بپردازد و عصر امروز چهارشنبه نیز یک جلسه تمرین توپی از ساعت 15 تا 16:30 در سالن آدریاستیک آرنا محل برگزاری مسابقات هفته اول لیگ جهانی در ایتالیا برگزار کند.

همچنین ایتالیایی‌ها برای روز پنج شنبه نیز دو جلسه تمرین برای تیم ملی والیبال ایران در دو نوبت صبح و عصر در نظر گرفته‌اند و شاگردان کولاکوویچ صبح روز جمعه نیز یک جلسه تمرین سبک را در برنامه خود خواهند داشت تا با حداکثر آمادگی جمعه شب و از ساعت 22:30 به وقت تهران در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی 2017 مقابل میزبان این گروه یعنی تیم ملی ایتالیا دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک صف‌آرایی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید