برنامه ویژه بدنساز تیم ملی برای شاگردان کی روش

مربی بدنساز تیم ملی فوتبال معتقد است که عملکرد و کارایی بازیکنان در سطح بالای تمرینات، بسیار مهم و حیاتی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیگو جیاچینو، مربی بدنساز تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره این که تا چه حد عملکرد و کارایی بازیکنان در سطح بالا در تیم ملی ایران اهمیت دارد، گفت‌: هدف اصلی ما جمع‌آوری بهترین اطلاعات در مورد بازیکنان است تا این که به بهترین نتایج رسیده و بهترین تصمیمات را در موقیعت‌های مختلف بگیریم.

او گفت‌: ما سعی داریم حداکثر بار تمرینی فردی را روی بازیکنان شناسایی کنیم. در واقع بار تمرینی کلی را برای گروه تعیین می‌کنیم و سپس بار تمرینی فردی را با سوابق بازیکن مقایسه کرده تا پروفایل آنها را بهتر تعریف و عکس العمل‌ها و تکامل آنها را پیش‌بینی کنیم. برنامه ما این است که کار را برای بازیکنان ملی باشگاه‌های ایرانی و بازیکنان لژیونر تیم ملی که در اروپا بازی می‌کنند، تنظیم و سازگار کنیم که معمولا بازیکنان در شرایط و شدت متفاوتی کار می‌کنند. بنابراین تمام این کارایی‌های سطح بالا برای برنامه‌ریزی و بهترین تصمیم حیاتی هستند.

مربی بدنساز تیم‌ ‌ملی فوتبال در ادامه درباره این که چگونه این فرصت را به دست آورد که که برای نخستین بار با تیم ملی کار کند، بیان‌ کرد:  کارم را با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش پیش از جام جهانی برزیل آغاز کردم. او برای دستیابی به این اقدام علمی در کار تیم ملی من را دعوت کرد. معتقدم که ما توانستیم تا شرایط عمومی بازیکنان را ارتقا بخشیده و همچنین آنها را به جهت رشد در حرفه خود کمک کنیم. به عنوان مثال ما امروزه بازیکنان بیشتری در اروپا داریم و بدون شک به عنوان تیم، ما شرایط بهتری را ساخته‌ایم که در مسابقه با تیم‌های ‌ملی تراز اول دنیا حرفی برای گفتن داریم.

وی در ادامه‌ شور و اشتیاق هواداران ایرانی را باور نکردنی توصیف کرد و گفت‌:  من اهل آرژانتین هستم و از کشوری می‌آیم که اشتیاق زیادی برای فوتبال در آنجا وجود دارد. من پیش از این هیچ وقت در آسیا کار نکرده بودم اما آنچه که دیدم، اشتیاق باورنکردنی از سوی هواداران ایرانی بود، شور بی نظیر در هواداران ایرانی است که تیم ملی خود را تشویق و حمایت می‌کنند. این یک امتیاز و مزیت است که درون زمین باشی و فضای ویژه فوتبال ایرانی را تجربه کنی.

وی در پایان در خصوص این که نظرش در مورد کار با کارلوس کی‌روش چیست، گفت‌: با توجه به دانش، عملکرد و حرفه او در فوتبال، این هم یک تجربه بی‌نظیر است. حرفه‌ای‌گری و خواسته‌های او همه ما را به سمت انجام بهترین کارها و روز به روز بهتر شدن پیش می‌برد.

 

دیدگاه تان را بنویسید