حسینی: طارمی بهترین بازیکن ما است، باید به او فرصت داد

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: هیچ تیمی در آسیا طرفداران پرسپولیس را ندارد و نبودن این تماشاگران در این دیدار بسیار تاثیرگذار بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس مقابل لخویا در مورد این که آیا نبودن تماشاگران در عملکرد پرسپولیس تاثیر داشته است یا خیر؟ اظهار داشت: مطمئناً عدم حضور هواداران‌مان در این بازی تاثیرگذار بود. به نظرم طرفداران پرسپولیس را هیچ تیمی در آسیا ندارد و امیدوارم دیگر این اتفاق تکرار نشود. 

وی در خصوص این که دوباره پنالتی را مهدی طارمی داد و او موفق به گل کردن این توپ نشد، گفت: مقابل ماشین‌سازی هم قرار بود من پنالتی را بزنم اما به طارمی دادم و تبدیل به گل شد. خواستم با دادن پنالتی به طارمی به او کمک کنم، اما متاسفانه توپ گل نشد. بالاخره همین است یک بار گل می‌شود و یک بار نه. طارمی بهترین بازیکن ما است و آقای گل لیگ برتر است. به نظرم باید به او فرصت داد. 

مدافع تیم پرسپولیس درباره این که چرا زمانی که طارمی به او گفت پنالتی را بزند قبول نکرد، عنوان کرد: اگر من ضربه پنالتی را می‌زدم شرایط فرق می‌کرد، طارمی به من گفت که پنالتی را بزنم اما در شرایطی نبودم که این کار را انجام دهم و تمرکز لازم را نداشتم. علاوه بر این شرایط گل‌زنی طارمی در آسیا به نحوی بود که دوست داشتیم او پنالتی را تبدیل به گل کند، اما متاسفانه نشد.

حسینی درباره بازی برگشت این تیم مقابل لخویا تصریح کرد: مسلماً در بازی برگشت کار سختی را خواهیم داشت. لخویا تیم خوبی است، اما ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نتیجه لازم را کسب کنیم. 

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد این که گفته می‌شود محمد خوردبین به بازیکنان اعلام کرده که مصاحبه نکنند،گفت: نه چنین چیزی نیست، به خاطر بحثی که بین اسپانسر و باشگاه به وجود آمده مصاحبه نمی‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید